به گزارش افق آنلاین بر اساس تفکرات برانکو و در جهت رشد بازیکنان اگر آنها پیشنهاد اروپایی داشته باشند اجازه خروج از جمع سرخ پوشان را دارند اما بیرانوند از این قاعده مستثنی است.

مهدی ترابی، ستاره ۲۴ ساله فوتبال ایران که درخشش زیادی در لیگ برتر و تیم ملی داشت، با بازی‌های درخشانی که در سال گذشته  انجام داد با پیشنهاداتی از سوی تیم‌های دیگر مواجه شده و حتی خبر رسید که بزودی با یکی از تیم‌های مورد نظر در قطر مذاکره خواهد کرد.

بر اساس اخبار رسیده شماره ۹ پرسپولیس با پیشنهاد‌های جالبی از تیم‌های باشگاهی در قطر روبرو شده (البته شایعاتی درباره پیشنهاد اروپایی او هم مطح شد) و قرار است روز سه شنبه این هفته برای مذاکره با یکی از این باشگاه‌ها به زودی راهی دوحه شود اما مدیران باشگاه پرسپولیس درصدد برگزاری جلسه‌ای با او هستند تا ترابی در پرسپولیس بماند، ضمن اینکه گفته می شود ترابی برای پیشنهاد آسیایی اجازه خروج ندارد.

در نهایت یک منبع آگاه در این باره به خبرنگار برنا گفت: به امید خدا ترابی در لیگ نوزدهم مانند بیرانوند پیراهن پرسپولیس را می پوشد.

 

اما درباره ستار دوم ملی پوش پرسپولیس نیز محمدنبی، عضو هیت مدیره باشگاه درخصوص آخرین اخبار از پیشنهاد خارجی برای علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: بیرانوند از مهره‌های کلیدی تیم ماست برانکو هم روی این بازیکن حساس است. علیرضا از اروپا پیشنهاد دارد و برانکو مشکلی با لژیونر شدن بازیکنان ندارد اما روی دروازه بان تیم نگاه ویژه‌ای دارد. به هرحال جدایی بیرانوند از پرسپولیس به نظر برانکو و خود بیرانوند بستگی دارد.