2

پرسپولیس با دنیزلی می‌تواند در آسیا موفق شود

  • کد خبر : 28629
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۰

قصد دارم به اسپانیا بروم و در کنار یکی دو تیم باشگاهی اسپانیا باشم تا تجربه‌های جدیدی در مربیگری به دست بیاورم

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم ملی نباید در دیدارهای رسمی راحت گل بخورد.

خبرگزاری فارس: استیلی: تیم ملی نباید راحت گل بخورد/پرسپولیس با دنیزلی می‌تواند در آسیا موفق شود

حمید استیلی در مورد دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران برابر اردن گفت: بازی تدارکاتی خوبی بود و بازیکنان جوانی مثل رضا حقیقی در این مسابقه آزمایش شدند. اگر چه دو بر صفر عقب افتادیم اما بازیکنان نشان دادند به خود باوری رسیده‌اند و می‌توانیم حتی در دقیقه ۹۲ گل مساوی را بزنیم.

وی ادامه داد: از این بازی درس‌های خوبی گرفتیم. نباید در بازی‌های رسمی به این راحتی گل بخوریم زیرا در آن مسابقات برگشت به بازی دشوارتر است. در بازی‌های تدارکاتی بازیکنان از نظر روانی آماده‌تر و آرام‌ترند و می‌توانند راحت‌تر گلزنی کنند اما در مسابقات رسمی کار سخت‌ است.

استیلی با اشاره به کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی عنوان کرد: او مربی بزرگی است و نقاط ضعف تیم را بهتر از هر کسی می‌داند. بازگشت یک سری بازیکن هم می‌تواند شرایط تیم را بهتر کند. از دیدار با قطر که بازی تشریفاتی است می‌توانیم استفاده لازم را ببریم تا برای دور بعدی آماده‌تر شویم. اگر بتوانیم گل‌ اول را بزنیم با توجه به بازیکنان سرعتی که در اختیار داریم می‌توانیم روی ضد حملات گل‌های بیشتری به حریف بزنیم.

استیلی در مورد اینکه از نظر فنی چه اشکالی در بازی تیم ملی دید گفت: در برخی دقایق بازی فاصله خطوط میانی و دفاعی زیاد می‌شد. ضمن اینکه می‌توانیم از ضربات ایستگاهی و حتی پرتاب‌های اوت خیلی خوب استفاده کنیم. بازیکنان ما از نظر فیزیکی نسبت به مدافعان برتری دارند و باید از این امتیاز استفاده کنیم. بازیکنان سرزن خوبی مثل نوروزی، عقیلی، نکونام، قاضی و انصاری فرد داریم. در فوتبال ۳۰ درصد گل‌ها روی ضربات ایستگاهی به ثمر می‌رسد و می‌توانیم از این مسئله نهایت استفاده را ببرد. بازیکنانی چون حسین ماهینی و حاج صفی را در اختیار داریم که می‌توانیم روی پرتاب‌های آن‌ها هم به گل برسیم.

سرمربی پیشین پرسپولیس در ادامه گفت‌وگو با فارس در مورد وضعیت این تیم گفت: با توجه به بازیکنانی که جذب شده‌اند، پرسپولیس می‌تواند موفق شود. دنیزلی مربی خوبی است و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا با توجه به بازیکنان بین المللی خوبی که دارد می‌تواند موفق شود.

استیلی در مورد وضعیت مربیگری خودش گفت: قصد دارم به اسپانیا بروم و در کنار یکی دو تیم باشگاهی اسپانیا باشم تا تجربه‌های جدیدی در مربیگری به دست بیاورم اما مشکلاتی برایم پیش آمد. اول گذرنامه‌ام گم شد و بعد هم مشکلاتی برای ویزا داشتم که به محض حل شدن این مسئله به اسپانیا می‌روم.

وی همچنین به برادر فقیدش اشاره کرد و گفت: عید امسال اولین سالی است که مسعود در کنارمان نیست اما ما به خاطر اینکه مردم در عید گرفتار هستند ۲۵ اسفند ماه برایش سالگرد می‌گیریم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=28629

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر