2

فضای رقابتی در انتخابات در حال حاضر بسیار خوب است

  • کد خبر : 28737
  • ۰۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۴

انتظار می‌رود هرچه به پایان هفته نزدیکتر شویم شور انتخابات شدت گیرد.

مرتضی تمدن استاندار تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه تخلفات در سطح استان تهران تا کنون چه میزان بوده است اظهار داشت: تخلفات تا کنون جزئی بوده و خیلی قابل ذکر نیست و در واقع می‌توان گفت که تخلفات عمده نیستند.استاندار تهران در خصوص شور و نشاط تبلیغات نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تا کنون شور و نشاط تبلیغاتی بسیار خوب بوده و در شهرستان‌ها گرم‌تر است. در تهران نیز متعاقباً شور انتخابات گرم‌تر می‌شود.

وی یادآور شد: تهران همیشه با تأخیر در گرم شدن فضای تبلیغات همراه است، البته در حال حاضر این روند به خوبی پیش می‌رود اما باید بهتر شود.تمدن با تأکید بر اینکه در تهران به دلیل لیستی بودن کاندیداها رقابت شدیدی بین داوطلبان دیده نمی‌شود افزود: فضای رقابتی در انتخابات در حال حاضر بسیار خوب است و از جهت تکثر سلیقه‌ها و جریان‌های سیاسی می‌توان گفت در وضعیت خوبی قرار داریم و انتظار می‌رود هرچه به پایان هفته نزدیکتر شویم شور انتخابات شدت گیرد.

استاندار تهران در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه اگر عده‌ای برای تبلیغ از ماشین یا موتور استفاده کنند برخوردی با آنها صورت خواهد گرفت یا خیر گفت: اگر کارناوال تبلیغاتی راه بیاندازند هم این کاروان توسط نیروی انتظامی متوقف خواهد شد و هم فردی که این کار را انجام می‌دهد به مراجع قضایی معرفی می‌شود، چرا که این خلاف قانون است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=28737

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر