1

«گل نساء» کاندید بهترین فیلم از جشنواره بین‌المللی فیلم‌های «آرت» هنگ کنگ شد

  • کد خبر : 287639
  • ۱۴ تیر ۱۳۹۸ - ۳:۱۵

منصور جهانی ـ فیلم سینمایی «گل نساء» به کارگردانی ستار چمنی‌گل به عنوان تنها نماینده سینمای ایران در بخش فیلم‌هایبلند، کاندید بهترین فیلم در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های «آرت» در کشور هنگ کنگ شد. فیلم سینمایی «گل نساء» Golnesa به کارگردانی ستار چمنی‌گل، با فیلمنامه ویدا صالحی، با مدیریت فیلمبرداری محمد فکوری و با نقش آفرینی […]

منصور جهانی ـ فیلم سینمایی «گل نساء» به کارگردانی ستار چمنی‌گل به عنوان تنها نماینده سینمای ایران در بخش فیلمهایبلند، کاندید بهترین فیلم در جشنواره بینالمللی فیلمهای «آرت» در کشور هنگ کنگ شد.

فیلم سینمایی «گل نساء» Golnesa به کارگردانی ستار چمنی‌گل، با فیلمنامه ویدا صالحی، با مدیریت فیلمبرداری محمد فکوری و با نقش آفرینی سعید داخ، علی محمد رادمنش، یگانه رجبی، ساقیزینتی، مسعود محمدی و ویدا عمویی؛ در جدیدترین حضوربین‌المللی خود، به نمایندگی از سینمای ایران، در بخش فیلمهایبلند، کاندید بهترین فیلم در جشنواره بینالمللی فیلمهای «آرت»HKFAIFF در کشور هنگ کنگ شد.

فیلم سینمایی «گل نساء» که تا کنون با ۳۰ حضور بینالمللی در جشنواره‌های جهانی و کسب بیش از ۱۵ جایزه در رشتههایمختلف؛ در جشنواره بینالمللی فیلمهای «آرت» هنگ کنگ، بافیلمهایی از کارگردانان کشورهای آلمان، آرژانتین، سوئیس،انگلیس، اتریش، آمریکا، هنگ کنگ، بنگلادش و ترکیه برای کسبجایزه بهترین فیلم، به رقابت میپردازد.

در مراسم اختتامییه این جشنواره که با حضور فیلمسازان وکاندیداهای انتخاب شده در روز ۱۶تیر ماه جاری (۷ جولای۲۰۱۹) برگزار می‌شود؛ جوایز خود را به برگزیدگان رشتههایمختلف اهدا خواهد کرد.

جشنواره بینالمللی فیلم «آرت» هنگ کنگ با نمایش آثار سینماییاز فیلمسازان و هنرمندان نوظهور از سراسر جهان در ژانرهایمختلف با هدف الهام بخشیدن، ایجاد انگیزه و کشفاستعدادهای جدید در عرصه فیلمسازی «آرت»؛ توسط انجمن هنرفیلم هنگ کنگ HKFAA برگزار میگردد.

فیلم سینمایی «گل نساء» در آخرین حضور بین‌المللی خود، روز ۸ اردیبهشت ماه امسال (۲۸ آوریل ۲۰۱۹) در بخش رقابتی فیلمهایسینمایی یازدهمین دوره جشنواره بینالمللی فیلمهای مستقل«بیرمنگام» بریتانیا به نمایش درآمد و از طرف اعضای هیئتداوران بخش فیلمهای اول این رویداد سینمایی، نشان «الماس»Diamond بیرمنگام به زوج هنرمند کردستانی ویدا صالحی و ستارچمنیگل رسید. همچنین محمد فکوری فیلمبردار جوان ایرانی این فیلم؛ جایزه بهترین فیلمبرداری این جشنواره را برای مدیریتفیلمبرداری «گل نساء» دریافت کرد.

برای اطلاع بیشتر:

https://www.hkfaa.net/2019hkfaiffofficialselection

مدیریت روابط عمومی فیلم سینمایی «گل نساء».

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=287639

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر