1

تقویت روابط رژیم صهیونسیتی با آذربایجان

  • کد خبر : 28828
  • ۰۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۹

این توافق شامل فروش هواپیماهای بدون سرنشین و همینطور سیستم های دفاع موشکی است

مقام های نظامی رژیم صهیونیستی روز یکشنبه اعلام کردند که این رژیم توافقی را به ارزش ۱٫۶ میلیون دلار با جمهوری آذربایجان برای صادرات تسلیحات نظامی پیشرفته امضا کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه واشنگتن پست، این توافق که با سازمان “صنایع هوافضا” دولتی رژیم صهیونسیتی امضا شده است، شامل فروش هواپیماهای بدون سرنشین و همینطور سیستم های دفاع موشکی است که تسلیحات پیشرفته اسرائیل را به این کشور تحویل خواهد داد.

این روزنامه به نقل از یکی از مقامات وازرت جنگ رژیم صهیونیستی که نخواست نامش فاش شود، می نویسد: تقویت روابط اسرائیل با آذربایجان در زمانی صورت می گیرد که این رژیم با ترکیه به عنوان هم پیمان جمهوری آذربایجان به خاطر کشته شدن ۹ شهروند ترک در کشتی حامل کمک های انساندوستانه به نوار غزه، به تیرگی گرائیده است.

روزنامه واشنگتن پست همچنین با اعلام خبر این توافق نظامی بین اسرائیل و آذربایجان آن را با تیرگی در روابط تهران و باکو مرتبط دانسته و می نویسد ایران در ابتدای این ماه از آذربایجان درخواست کرد که مانع از استفاده از خاک خود برای عملیات جاسوسی موساد علیه ایران شود.

رژیم صهیونیستی نیز مدعی حملات ضد اهدافی مرتبط با این رژیم در آذربایجان شده است که اتهامات فوق توسط مقامات آذربایجانی مردود شمرده شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=28828

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر