2

بیمارستان آراد تهران و گفتنی هایی که باید گفته شود

  • کد خبر : 289494
  • ۲۸ تیر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۲

بیمارستان آراد به عنوان یکی از معتبرترین و مجهزترین بیمارستان های تهران و در کشور می باشد که با علم روز جهان در بخش های متعدد داخلی و فوق تخصصی به بیماران عزیز خدمات ارائه می نماید .

بیمارستان آراد به عنوان یکی از معتبرترین و مجهزترین بیمارستان های تهران و در کشور می باشد که با علم روز جهان در بخش های متعدد داخلی و فوق تخصصی به بیماران عزیز خدمات ارائه می نماید .

به گزارش افق آنلاین / شاید داشتن رضایت از بیمارستان های سطح شهر تهران و یا در سایر مراکز استان های کشور سخت  و چندان قابل قبول نباشد . هر بیماری که به بیمارستان یا مطب یک دکتری مراجعه می کند انتظار دارد فارغ از نوع بیماری که دارد از سوی طبیب خودش رضایت خاطر داشته و با آغوش باز از طرف طبیب محترم مورد استقبال قرار گیرد که این خود برای یک بیمار جدای از بیماریش اره سلامتی را هموار می سازد . به قول شاعر که می فرماید : ” من به آغوش پر از مهر تو ایمان دارم      در دلم داغ غم و حسرت باران دارم “

                                                                                 ” گر طبیبانه بیایی به سر بالینم               به دو عالم ندهم درد که درمان دارم  ” 

بنده دکتر محمودی فارغ از هر گونه تحصیل و مدرک و نوع خدمت که در جامعه داشتم حسب تقدر در بیمارستان آراد تهران بستری شدم و این عنایت و لطف پروردگار بود که پزشگانی به این بزرگی و با عظمت را در بیمارستان ملاقات کردم و برای درمان و کارهای درمانی این جانب زحمات فراوانی را متقبل شدند و جا دارد که از صمیم قلب از خداوند منان بسلامتی این عزیزان را خواستار باشم.

جا دارد از جناب آقای دکتر پروفسور حشمت الله کلباسی طبیب فوق مجرب و فوق تخصص و دانشمند روز در ایران و جهان در عرصه تقبل زحمات این جانب و سایر بیماران تقدیر و تشکر نمایم و دعاگویشان در همه حال و روزگار باشم .

بر خود واجب می دانم از جناب اقای دکتر پروفسور حسن جلایی خو به عنوان طبیب ماهر و دانشمند مبرز در کشور تقدیر و تشکر داشته باشم و برای سلامتی و موفقیت این طبیب حاذق در تمام مراحل زندگی از خداوند متعال ارزو داشته باشم .

لازم و ضروی است از همکاران عزیز پرستار و کارکنان بسیار بزرگوار طبقه چهار بخش ۶ و در نهایت از همه کارکنان زحمت کش بیمارستان تقدیر و تشکر داشته باشم .

فرصت را مغتنم شمرده از جناب اقای حسین حریری ، جناب اقای عمرانی ، جناب آقای فرجی و سرکار خانم کیارسی   متخصصان پرستاری و سرکار خانوم بی طرف ، بیمارستان آراد و از تمام کادر درمانی بخش مذکور به خاطر زحماتی که تقبل فرمودند و به صورت شبانه روزی بر بالین بیماران حاضر بوده و با آغوش باز رضایت خاطر بیماران را فراهم می آورند تقدیر و سپاس داشته باشم .

 

با تقدیم احترام

محمودی

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=289494

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر