1

سوء استفاده وقیحانه پدری از دختر هفت ساله خود!!+ تصویر

  • کد خبر : 30483
  • ۲۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۰:۴۰

به این ترتیب برادر وی به ‌نام سامی نیز در منطقه خاک سفید بازداشت شد

سوء استفاده وقیحانه پدری از دختر هفت ساله خود!!

مردی برای آنکه بتواند دختران خردسال را فریب بدهد و طلا و جواهرات‌شان را سرقت کند از دختر هفت ساله خودش سوءاستفاده می‌کرد. به گزارش دردونه، تجسس‌های پلیس در این‌باره با گزارش سرقت جواهرات دختربچه‌ای در یکی از پارک‌های شرق تهران آغاز شد.

شواهد حاکی از آن بود که سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید سفید‌رنگ در نزدیکی محل بازی کودکان گوشواره‌های دختری خردسال را دزدیده‌اند. مادر این کودک به پلیس گفت: «در پارک نشسته بودم و دخترم همراه کودکان دیگر مشغول بازی بود. او را از دور زیر نظر داشتم و مراقبش بودم. بعد از چند دقیقه در حالی که با مادر یکی دیگر از بچه‌ها گرم گفت‌وگو شده بودم صدای گریه‌های دخترم را شنیدم و وقتی دوان‌دوان به سوی او رفتم، فهمیدم دو مرد که به سرعت سوار یک دستگاه خودرو پراید شدند گوشواره‌های او را دزدیده‌اند.»

وقتی ماموران از این زن خواستند جزییات بیشتری از این سرقت را بازگو کند، او گفت: «پیش از دزدیده‌شدن جواهرات دخترم، دختری هفت، هشت ساله بین بچه‌ها بود که بعد از سرقت ناپدید شد. وقتی درباره آن دختر از بقیه مادران پرس و جو کردم هیچ‌کس او را نمی‌شناخت.» در همین حال تحقیق از دخترکی که گوشواره‌هایش دزدیده شده بود، فاش کرد همان دختر هفت، هشت ساله او را به سمت سارقان هدایت کرده است. او در این خصوص گفت: من و بچه‌ها بازی می‌کردیم. یکی از آنها به من گفت، بیا برویم کنار پارک عروسکم را نشانت بدهم.

من هم با او رفتم اما دو مرد گوشواره‌هایم را از گوشم بیرون آوردند و با همان دختر سوار ماشین شدند و رفتند. به این ترتیب تلاش‌ها برای دستگیری دزدان جواهرات کودک خردسال ادامه یافت اما این ابتدای کار بود و در ادامه چند نفر دیگر نیز نزد پلیس رفتند و با اظهاراتی مشابه اعلام کردند دو سارق با همدستی دختربچه‌ای هفت ساله طلاهای فرزندان خردسال‌شان را دزدیده‌اند.

چندی بعد افسران پلیس آگاهی با پرونده سرقت از یک خودرو روبه‌رو شدند که در آن نیز ردی از یک کودک هفت ساله دیده می‌شد. در این ماجرا مردی با استفاده از دختر هفت‌ساله‌اش تلاش کرده بود وسایل داخل یک خودرو را سرقت کند اما صاحب خودرو که در چند قدمی آن ایستاده بود خیلی زود موضوع را به پلیس اطلاع داده و باعث دستگیری سارق شده بود.

شاکی این پرونده به ماموران گفت: «خودروام را برای مدت کوتاهی داخل یک پارکینگ عمومی پارک کردم و در حالی که هنوز درهای ماشین باز بود چند قدم آن طرف‌تر مشغول صحبت با تلفن همراه شدم. همزمان نگاهم به خودروام بود که ناگهان دختربچه‌ای هفت، هشت ساله به خودروام نزدیک و مشغول بازی کردن با درهای خودروام شد.

ابتدا به او توجهی نکردم اما چند لحظه بعد در خودرو را باز کرد و بلافاصله مرد جوانی کیفم را از داخل خودرو برداشت و تلاش کرد همراه دختر بچه از آنجا فرار کند اما من که همه چیز را زیر نظر داشتم از پلیس کمک خواستم و ماموران گشت کلانتری جوادیه تهرانپارس مرد سارق را دستگیر کردند.

در حالی که متهم اتهامش را انکار می‌کرد چند روز بعد زن جوانی همراه دختری هفت ساله به پایگاه چهارم پلیس آگاهی رفت تا درباره وضعیت شوهرش که توسط پلیس دستگیر شده بود پرس‌و‌جو کند. همزمان زنی که برای پیگیری پرونده سرقت جواهرات دخترش در آنجا بود دختر هفت‌ساله را که در سرقت جواهرات دخترش نقش داشت، شناسایی کرد و به این ترتیب از ده‌ها فقره سرقت جواهرات کودکان پرده برداشته شد.

با شناسایی دختربچه کیف دستی مادر وی بازرسی و مقداری از جواهرات سرقتی از آن کشف شد. به این ترتیب متهم به نام کامی تحت بازجویی‌های فنی قرار گرفت و به ده‌ها فقره سرقت جواهرات کودکان با استفاده از دختر هفت‌ساله‌اش اعتراف کرد. به این ترتیب برادر وی به ‌نام سامی نیز در منطقه خاک سفید بازداشت شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=30483

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. بنازم به هوش سیاه بعضی هموطنان

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر