1

لذت تعویض لباس در مقابل دید دیگران از نگاه مجری زن این شبکه!

  • کد خبر : 30507
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۴

“پازل فساد و فحشا”، بدون حضور زنان بی حجاب و بدحجابی

افق نیوز -مجری شبکه من و تو طی خبری اعلام کرد که یک آینه ای در منچستر ساخته شده است که تصویر شخص یا هر چیزی که مقابلش می ایستد حرکت می کند، یعنی از تکنولوژی ایکس باکس – که در بازی های رایانه ای به کار می رود و رایانه در این تکنولوژی به همراه کاربر حرکت می کند  در ساخت این آینه استفاده شده است.به گفته مجری من و تو، این تکنولوژی که در فروشگاه های فروش لباس به کار برده می شود، خریداران – به خصوص زنان- هنگام خرید انواع لباس می توانند با پوشیدن آن کاملا خودشان را از زوایای مختلف برانداز کنند.
اما نکته جالب توجه اینکه، مجری زن شبکه من و تو از اینکه با این تکنولوژی دیگر لازم نیست هنگام خرید لباسش، سختی رفتن به اتاق پرو را تحمل کند و در برابر چشمان همه می تواند به راحتی لباسش را بپوشد و امتحان کند! ابراز خوشنودی کرد. وی حتی در واکنش به گفته همکار خود که از لباس عوض کردن یک زن در مقابل دید دیگران ابراز ناخشنودی می کرد گفت: «ولی به نظر من این تکنولوژی خیلی خوب است! زیرا خیلی کارها را راحت می کند و من از اینکه در صف اتاق پرو بایستم متنفرم!!»
البته برای راحتی زنان در جامعه از نگاه عوامل شبکه من و تو راه های زیاد دیگری نیز وجود دارد که از ذکر آن خودداری می کنیم!!
گفتنی است، شبکه من و تو در جهت ترویج فساد از هیچ کوششی دریغ نمی کند. این شبکه حتی برای ایجاد ارتباط بین دختران و پسران از کارشناسانی دعوت می کند تا به ارائه راهکار بپردازند. البته عوامل این شبکه کاملا متوجه این قضیه هستند که “پازل فساد و فحشا”، بدون حضور زنان بی حجاب و بدحجابی که از حیا و عفت بیگانه اند تکمیل نخواهد شد! بنابراین زیرکانه و در قالب انتشار یک خبر معمولی با چاشنی مخصوص خود! برهنگی و عدم پوشش زن در جامعه ترویج می کنند.

منبع: جام نیوز

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=30507

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. چقدر خبرو بد میرسونین دست مردم.چه پدر کشتگی با ماهواره دارین؟

  2. ما با اونا پدر کشتگی نداریم اونا هستن که میخوان مردم رو بی بندو بار بار بیارن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر