1

چرایی خالی بودن کارت‌های هدیه خبرنگاران باید از معاونت اجرایی سؤال شود

  • کد خبر : 30551
  • ۲۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۹

تمام این کارت‌ها خالی نبوده و بنا بود که کارت‌های خالی نیز تا ساعت ۱۶ روز گذشته شارژ شود.

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه متولی پرداخت هدیه ما نیستیم، گفت: تمام این کارت‌ها خالی نبوده و بنا بود که کارت‌های خالی تا ساعت ۱۶ روز گذشته شارژ شود.

خبرگزاری فارس: قرار بود کارت‌های هدیه رئیس‌جمهور به خبرنگاران شارژ شود/ متولی پرداخت هدیه ما نیستیم

محمدحسن صالحی‌مرام معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، درباره خالی بودن برخی از کارت‌های هدیه خبرنگاران، اظهار داشت: تمام این کارت‌ها خالی نبوده و بنا بود که کارت‌های خالی نیز تا ساعت ۱۶ روز گذشته شارژ شود.

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه متولی پرداخت هدیه ما نیستیم، تصریح کرد: تنظیم لیست بر عهده این معاونت بوده ولی ما پس از تنظیم، لیست خبرنگاران را به معاونت اجرایی داده‌ایم.

وی با بیان اینکه خالی بودن کارت‌های هدیه هیچ ربطی به معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور ندارد، یادآور شد: چرایی خالی بودن کارت‌های باید از معاونت اجرایی سؤال شود.

گفتنی است با گذشت ۸ ماه ، زمان پرداخت هدیه رئیس‌جمهوری دو روز پایانی سال ۹۰  اعلام شد و اصحاب رسانه و خبرنگاران در محل معاونت اجرایی ریاست‌جمهوری ( ساختمان کوثر) برای دریافت هدیه خود به صورت‌ تحقیرآمیزی به صف شدند.

شیوه پرداخت کارت هدیه رئیس‌جمهوری واکنش خبرنگاران را برانگیخت.

در همین حال انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان در بیانیه‌ای در واکنش به نحوه توزیع هدیه مذکور تصریح کرد:دولتی که ماهانه یارانه ۷۰ میلیون نفر را به حساب واریز می‌کند، توانایی واریز هدیه ۷ هزار خبرنگار را به حسابشان نداشت تا آنان را به شیوه ای تحقیرآمیز به صف نکند؟

انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان در بیانیه‌ خود ضمن شکایت نسبت به حواشی اعطای هدیه رئیس جمهور به خبرنگاران از مسئولین دولتی خواست اگر توان عمل به وعده‌های خود را ندارند، مطالبه و خواستی را در هیچ قشری ایجاد نکنند.

این انجمن در بیانیه خود تصریح کرد: نمی‌توان سکوت سنگین معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد را که متولی رسمی امور خبرنگاران و اصحاب رسانه است نادیده گرفت و به عملکرد این مجموعه اعتراض نکرد.مجموعه‌ای که ساز و کارهای بوروکراتیکش برای احراز هویت خبرنگاران به هفت خوان رستم شبیه شده  اما در برابر این توهین آشکار به خبرنگاران دم برنمی آورد و از خود سئوال نمی کند که چرا باید ۲ روز مانده به آغاز تعطیلات نوروزی  صدها خبرنگار در نهاد ریاست جمهوری برای یک وعده تحقق نیافته ۷ ماهه به صف شوند و به سخیف ترین وجه ممکن تحقیر شوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=30551

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر