4

رسانه ها در جهت تحقق شعار سال تلاش کنند.

  • کد خبر : 30831
  • ۰۶ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۴

یک کارشناس رسانه اصلاح فرهنگ مصرفی مردم را مهمترین وظیفه رسانه ها در تحقق شعار تولید ملی دانست و گفت: رسانه ها با آگاهی بخشی، آموزش مردم و تبیین اهمیت استفاده از تولیدات داخلی در جهت تحقق شعار سال تلاش کنند. مهدی فضایلی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تشریح وظایف رسانه های مکتوب ، دیداری […]

یک کارشناس رسانه اصلاح فرهنگ مصرفی مردم را مهمترین وظیفه رسانه ها در تحقق شعار تولید ملی دانست و گفت: رسانه ها با آگاهی بخشی، آموزش مردم و تبیین اهمیت استفاده از تولیدات داخلی در جهت تحقق شعار سال تلاش کنند.

مهدی فضایلی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تشریح وظایف رسانه های مکتوب ، دیداری و شنیداری در تحقق شعار تولید ملی گفت: بخشی از تلاشها برای تحقق شعار سال جدید بر عهده رسانه ها است که با ایجاد اصلاح فرهنگ مصرفی مردم و نهادینه کردن آن در سطح جامعه ارزش استفاده از تولیدات داخلی را بالا ببرند.

وی آگاهی بخشی و آموزش مردم را از مهمترین وظیفه رسانه ها در این امر دانست و گفت: رسانه ها باید اهمیت تولید ملی و نقش آن در بهبود معیشت اقتصادی ، افزایش اشتغال و کنترل تورم و دیگر آثار و پیامدهای آنرا  برای مردم تبیین کرده و میزان آگاهی مردم را در این زمینه افزایش دهند.

این کارشناس رسانه افزود: آموزش شیوه های حمایت از تولید ملی از دیگر مولفه هایی تحقق تولید ملی است که رسانه ها می توانند نقش تاثیر گذاری در آن داشته باشند.

فضایلی توضیح داد: رسانه باید روش های حمایت از تولید ملی توسط مردم مانند تبلیغ استفاده از تولیدات داخلی، مقایسه کالاهای داخلی با خارجی و بیان اهمیت و ضرورت آن می توانند مردم را به مصرف کالاهای داخلی ترغیب کنند.

وی همچنین نظارت بر تولید کنندگان را از دیگر وظایف رسانه ها دانست و خاطرنشان کرد: رسانه ها با نگاه تیز بینانه و انتقاد های سازنده نواقص و اشکالات بخش های تولیدی را مطرح کنند تا یک کالای با کیفیت بدست مصرف کننده برسد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=30831

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر