4

بحران کرونا و آماه باش ارتش رژیم صهیونیستی

  • کد خبر : 316004
  • ۰۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۸

ارتش رژیم صهیونیستی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا روز جمعه در مشارکت با پلیس برای جلوگیری از تردد شهروندان و بستن مسیرها وارد خیابان ها شد.

بحران کرونا و آماه باش ارتش رژیم صهیونیستی

ارتش رژیم صهیونیستی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا روز جمعه در مشارکت با پلیس برای جلوگیری از تردد شهروندان و بستن مسیرها وارد خیابان ها شد.

به گزارش رویترز، ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد حدود ۵۰۰ سرباز را از روز یکشنبه برای کمک به گشتی‌های در بستن مسیرها و ماموریت‌های مشابه مستقر می‌کند.

براساس گزارش وزارت بهداشت رژیم تل‌آویو تاکنون بیش از سه هزار تن به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و ۱۰ تن نیز در اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیروهای ارتش مسلح نیستند و تنها هدفشان کمک و حمایت از پلیس در ممانعت از شیوع کرونا است.

افق آنلاین ، “بنیامین نتانیاهو” نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز هفته گذشته هشدار داد که احتمالا در یک ماه آینده حدود یک میلیون نفر از مجموع هشت میلیون و ۶۰۰ نفری ساکنان سرزمین‌های اشغالی به ویروس کرونا جدید مبتلا شوند و حدود ۱۰ هزار نفر نیز در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست بدهند.

“یسرائیل کاتس” وزیر امورخارجه رژیم صهیونیستی نیز ۱۶ اسفندماه اذعان کرده بود که اسرائیل توان کنترل شیوع ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی را نخواهد داشت.
همچنین مقام‌های رژیم صهیونیستی ۱۷ اسفندماه از قرنطینه شدن بیش از یکهزار سرباز مشکوک به ابتلا به کرونا خبر داده بودند.

شیوع گسترده کرونا در سرزمین‌های اشغالی همچنین موجب ابتلای ۲۷ تن به این بیماری شده است و حدود ۱۰ هزار نظامی اسرائیلی نیز همچنان در قرنطینه قرار دارند.

براساس جدیدترین آمار سازمان بهداشت جهانی تا لحظه تنظیم این خبر، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به ۵۵۶ هزار و ۲۹۱ نفر رسید. از این تعداد ۲۵ هزار و۲۳۹ نفر جان باخته و ۱۲۸هزار و ۷۱۷ نفر نیز بهبود پیدا کرده‌اند.

ایرنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=316004

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر