3

سردار آزمون جایگزین دیگو کاستا در اتلتیکو مادرید؟

  • کد خبر : 318684
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲

یک سایت اسپانیایی اعلام کرد «ادینسون کاوانی» و «الکساندر لاکازت» به همراه سردار آزمون گزینه‌های حضور در تیم اتلتیکو مادرید هستند.

سردار آزمون جایگزین دیگو کاستا در اتلتیکو مادرید؟

یک سایت اسپانیایی اعلام کرد «ادینسون کاوانی» و «الکساندر لاکازت» به همراه سردار آزمون گزینه‌های حضور در تیم اتلتیکو مادرید هستند.

به گزارش افق انلاین ، سایت «eldesmarque» اسپانیا به بررسی وضعیت نقل و انتقالات بعدی تیم فوتبال اتلتیکو مادرید پرداخت و نوشت: «خط حمله یکی از مواردی است که باید در بازار نقل و انتقالات تابستانی توسط تیم اتلتیکو ترمیم شود. به نظر می رسد دیگو کاستا تیم را ترک می کند و بدیهی است که یک بازیکن دیگر جایگزین او شود.

ادینسون کاوانی اروگوئه ای (پاریسن ژرمن) و الکساندر لاکازت فرانسوی (آرسنال) دو نامی هستند که بیش از همه پیرامون تیم اتلتیکو شنیده می شوند اما اکنون نام سردار آزمون ایرانی هم به آنها اضافه شده است. این بازیکن آسیایی در سطح بسیار بالایی در تیم زنیت روسیه بازی می کند و چند باشگاه مهم اروپایی به دنبال جذب این مهاجم هستند.

اتلتیکو مادرید از جمله این باشگاه هاست که به دنبال امضای قرارداد با آزمون است. وستهام، ولورهمپتون و لسترسیتی انگلیس از دیگر مشتریان آزمون هستند. هرچند این بازیکن در اسپانیا با تیم سویا هم در ارتباط بوده است. آزمون تنها ۲۵ سال دارد و در ۲۹ بازی این فصل ۱۴ بار گلزنی کرده است.»

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=318684

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر