1

گذشت زمان مشخص می‌کند مجیدی ماندنی است یا رفتنی!

  • کد خبر : 320223
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۷:۱۹

ملی‌پوش اسبق استقلال به خبرورزشی گفت: باید کارشناسان خبره با بررسی تمامی جوانب کرونا و فوتبال تصمیمی اتخاذ کنند تا مبادا خدای ناکرده حقی از باشگاهی ضایع گردد. نصیر مقدری؛ سیروس دین‌محمدی، هافبک ملی‌پوش اسبق استقلال این روز‌ها به همراه چند استقلالی دیگر در کادر فنی نساجی مازندران حضور دارد و همگی منتظر دستور برای شروع […]

ملی‌پوش اسبق استقلال به خبرورزشی گفت: باید کارشناسان خبره با بررسی تمامی جوانب کرونا و فوتبال تصمیمی اتخاذ کنند تا مبادا خدای ناکرده حقی از باشگاهی ضایع گردد.

دین محمدی: استقلال طلبم را ندهد شکایت می کنم / لیست تیم ملی تعجب ...

نصیر مقدری؛ سیروس دین‌محمدی، هافبک ملی‌پوش اسبق استقلال این روز‌ها به همراه چند استقلالی دیگر در کادر فنی نساجی مازندران حضور دارد و همگی منتظر دستور برای شروع تمرینات و ادامه لیگ برتر هستند. به بهانه دیدار دیرهنگام مدیرعامل استقلال و فرهاد مجیدی دقایقی با او همکلام شده‌ایم.
با گذشت بیش از یک ماه از روی کار آمدن مدیرعامل جدید استقلال، فرهاد مجیدی دو روز پیش اولین دیدارش را با او انجام داده است. فکر نمی‌کنید این دیدار کمی دیر انجام شد؟
بله، متأسفانه. به نظرم فرهاد باید تابع قوانین باشگاه باشد، حالا هر که می‌خواهد در رأس باشگاه قرار بگیرد. الان مدیریت باشگاه به عهده آقای سعادتمند است و اعتقادم این است فرهاد باید با مدیرعامل در هماهنگی و تعامل باشد و به خاطر دل هواداران هم که شده باید زودتر تیم را جمع‌وجور کنند وگرنه با ادامه این شرایط سخت است به هماهنگی و موفقیت برسند.
باتوجه به شناختی که از فرهاد مجیدی دارید آینده روابط مدیرعامل و سرمربی را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
باتوجه به اینکه طلسم دیدار و گفت‌وگوی اولیه بین این دو شکسته شده فکر می‌کنم به مرور زمان روابط‌شان بهتر خواهد شد و روز‌های بهتری را در استقلال شاهد خواهیم بود.
چنانچه بازی‌های لیگ شروع شود استقلال بازی‌های فشرده‌ای خواهد داشت خصوصاً آنکه بازی‌های آسیایی استقلال نیز در راه است. به نظرتان فشردگی مسابقات تا چه میزان روی کار فرهاد مجیدی تأثیر خواهد گذاشت؟
خیلی سخت خواهد شد. خصوصاً که این روز‌ها تمرینات تعطیل است و این باعث می‌شود جمع و جور کردن کار بسیار سخت شود. فرهاد سختی‌های زیادی پیش‌رو دارد. سرمربی باید با تمرکز بالا سعی در آماده‌سازی بازیکنان در تمرینات و همچنین برنامه‌ریزی برای بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا و ادامه لیگ برتر داشته باشد. فکر می‌کنم کار سختی پیش‌روی استقلال است به ویژه آن که آبی‌ها تیمی پرطرفدار هستند و جلب نظر مساعد میلیون‌ها هوادار سختی کار را دوچندان می‌کند.
چنانچه لیگ استارت مجدد بخورد دیدار استقلال و نساجی یکی از دیدنی‌ترین بازی‌های لیگ خواهد شد و دلیل دیدنی بودن این بازی حضور چند پیشکسوت استقلال روی نیمکت نساجی است.
خب الان من به باشگاه نساجی تعهد دارم و باتوجه به هواداران پرشوری که این تیم قائمشهری دارد آدم عشق می‌ورزد که در این تیم مازنی کار می‌کند و من نیز باتوجه به تعهدم به این تیم اعتقاد دارم باید با تمام توان و تمرکز لازم برای موفقیت این تیم تلاش کنم و امیدوارم این بازی یک بازی خوب و تماشاگرپسند و جوانمردانه باشد و البته در این میان پیروزی از آن نساجی باشد.
جلسات متعدد مدیرعامل استقلال با پیشکسوتان و گروهی از هنرمندان با انتقاداتی روبه‌رو بود. نظر شما در این خصوص چیست؟
ببینید آقای سعادتمند به یکسری از پیشکسوتان که واقعاً گمنام بودند و شاید از در نگهبانی نیز آنان را به داخل باشگاه راه نمی‌دادند احترام گذاشته و برای‌شان ارزش قائل شده و با آنان گفتگو کرده که باید از او تشکر کرد. به خاطر دارم یک عده از مدیران به نگهبانان در ورودی باشگاه سفارش می‌کردند حق ندارید پیشکسوتان را به داخل ساختمان باشگاه راه بدهید. خب این حرکت اصلاً برای یک مدیرعامل خوب نیست، اما الان آقای سعادتمند آمده و با قدیمی‌های باشگاه از در محبت وارد شده و این کار ارزشمندی است، اما امیدوارم مشورت‌هایی که ایشان از بازیکنان سال‌های دور و نزدیک استقلال می‌گیرد بتواند راه‌گشا و کمک‌حال ایشان در پیشبرد و اهداف باشگاه باشد.
باتوجه به شرایط کرونایی به نظرتان ادامه لیگ باید به چه شکلی برگزار شود؟
خب به نظرم باید بنشینند یک تصمیم عاقلانه بگیرند و منطقی به اوضاع نگاه کنند و تدبیر بیندیشند. شما حساب کنید یکسری تیم‌ها در صدر و ته‌جدول وضعیت نامشخصی دارند و این تصمیم‌گیری را سخت می‌کند. باید کارشناسان خبره با بررسی تمامی جوانب کرونا و فوتبال تصمیمی اتخاذ کنند تا مبادا خدای ناکرده حقی از باشگاهی ضایع گردد.
و سؤال آخر اینکه با آنچه از رفتار‌های فرهاد مجیدی با مدیرعامل استقلال شاهد هستیم در صورت حضور سعادتمند در فصل آینده آیا فرهاد مجیدی شانسی برای حضور در استقلال دارد؟
به نظرم همه آنچه شما گفتید در گرو چگونه نتیجه گرفتن فرهاد با استقلال است. زمانی که شما نتیجه بگیرید شرایط به سود شما رقم خواهد خورد و چنانچه نتیجه‌ها رضایت‌بخش نباشد اوضاع به نفع شما نخواهد بود. در مجموع گذشت زمان مشخص خواهد کرد فرهاد برای فصل آینده ماندنی است یا از استقلال خواهد رفت.
حرف آخر؟
امیدوارم به یاری خدا و بچه‌ها روز‌های درخشانی را با نساجی مازندران پشت سر بگذاریم.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=320223

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر