1

پیشرفت‌های صنعت دفاعی ثمره اعتماد به نسل انقلاب است/ چرا در صنعت خودرو این قدر ضعیف هستیم؟

  • کد خبر : 320933
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰

خطیب جمعه بشاگرد با بیان اینکه چرا با وجود صنعت پیشرفته در هوافضا در صنعت خودرو این قدر ضعیف هستیم؟، افزود: پیشرفت‌های صنعت دفاعی محصول جهاد علمی جوانان مؤمن و انقلابی و ثمره اعتماد امیدبخش و آینده‌ساز به نسل انقلاب است، چیزی که در صنعت خودرو کمتر به چشم می‌آید.

پیشرفت‌های صنعت دفاعی ثمره اعتماد به نسل انقلاب است/ چرا در صنعت خودرو این قدر ضعیف هستیم؟

به گزارش افق انلاین ، حجت‌الاسلام حسین غلامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: این جمعه از روزهای بسیار بزرگی است که شبیه آن کمتر پیش می‌آید، هم روز قدر و هم روز شهادت امیرالمومنین(ع) و هم جمعه که از فضیلتی ویژه برخوردار است.

وی ضمن عرض تسلیت به ساحت مقدس حضرت بقیه‌الله ارواحنا له الفدا به‌مناسبت شهادت مولی‌الموحدین (ع) اظهار داشت: در مورد شخصیت مولا همین بس که روش و طریقه‌ ایشان همان طریقه‌ رسول‌الله(ع)  بوده و لذا فرمودند؛ “أنا من رسول‌الله کالضوء من الضوء” «اتصال و همبستگی من با رسول خدا همانند اتصال و پرتو نور از شمس است».

حجت‌الاسلام غلامی افزود: فرصت عذرخواهی از خدا را از دست ندهیم، با توبه و انابه و بهرمندی از شب‌های قدر پیوند خود با امام زمان (عج) محکم کرده و سرنوشتی سعید را برای خودمان رقم بزنیم.

امام جمعه بشاگرد گفت: از آخرین شب قدری که پیش رو داریم نهایت استفاده را ببریم و توجه مساکین که رویه‌ امامان ما بوده در برنامه‌های این ایام و لیالی ما باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: چرا با وجود صنعت پیشرفته در هوافضا در صنعت خودرو این قدر ضعیف هستیم؟

حجت‌الاسلام غلامی گفت: تا تفکر «ما نمی‌توانیم» در تو در توی اتاق‌های طراحی و سیاستگذاری و اجرای صنعت ماشین‌سازی است و افرادی واداده یا نفوذی یا منفعت‌طلب در این صنعت وجود دارد اوضاع بر همین منوال خواهد بود.

وی اظهار داشت: راه حل، اعتماد به نسل سوم و جوانان انقلابی است که بارها و بارها مورد تاکید رهبر انقلاب بوده است.

خطیب جمعه شهرستان بشاگرد ادامه داد: پیشرفت‌های صنعت دفاعی محصول جهاد علمی جوانان مؤمن و انقلابی و ثمره اعتماد امیدبخش و آینده‌ساز به نسل انقلاب است، چیزی که در صنعت خودرو کمتر به چشم می‌آید.

وی ابراز داشت: روحیه جهادی و مدیریت جهادی و فقدان نظام پیچیده و بوروکراسی منفور اداری در صنعت دفاعی گوهر ارزنده‌ای است که در صنایع خودروسازی کمتر می‌توان یافت.

فارس/ حجت‌الاسلام غلامی گفت: عنصر مهم دیگر توفیق فرزندان انقلابی امام و امت در سپاه و ارتش و وزارت دفاع، حاکمیت تفکر بسیجی است که منفعت‌طلبی و سودانگاری در آن راهی ندارد، البته این صنعت اقتضائات خاص خود را دارد ولی الگوی این نگاه می‌تواند در صنایع خودروسازی هم جریان یابد.

امام جمعه بشاگرد افزود: پروژه‌های قابل توجهی در برنامه‌ اجرایی اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به ریاست استاندار محترم در نظر و تصویب شده است که امیدواریم شاهد جهش چشمگیری در این موضوع که امروز مسئله اول شهرستان است باشیم.

وی بیان داشت: از مردم صبور، ولایی و تلاشگر شهرستان خواهانیم در کنار مطالبه‌گری که رمز توسعه و عمران شهرستان است، همکاری لازم را با مجموعه‌ خدمتگزاران خود مخصوصا در حوزه راه سازی داشته باشند.

غلامی تصریح کرد: یکی از راهکارهای اساسی در توسعه صنعت کشاورزی و رفع مشکل آب شهرستان، ذخیره‌سازی در حد خرد و کلان است که ظرفیت بالایی برای ذخیره‌سازی وجود دارد.

وی اظهار داشت: مردم قاطعانه مطالبه گر احداث سدهای کوچک و بزرگ در این شهرستان هستند و امیدواریم مسؤولان ذی‌ربط همت مضاعفی در این خصوص داشته باشند.

امام جمعه شهرستان بشاگرد گفت: با توجه به وضعیت فعلی شهرستان در مورد بیماری کرونا از مردم عزیز خواهش می‌کنم مراقبت بیشتری را داشته باشند و همچنین از مسؤولان محترم تقاضامندم تدابیر لازم را اتخاذ کرده و با بکارگیری تمام ظرفیت‌های موجود و فراهم کردن امکانات مورد نیاز در صحنه مبارزه با این ویروس منحوس بمانیم و با توکل به خدا و توسل به اهل بیت(ع) پیروز این میدان باشیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=320933

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر