1

جدیدترین روش کاشت مو در جهان

  • کد خبر : 322030
  • ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸

از آنجا که روز به روز شاهد پیشرفت تکنولوژی در زمینه پزشکی هستیم، تغییرات تکنولوژی بر روی روش های کاشت مو نیز تاثیر داشته و باعث شده پیوند مو با کمترین اشتباه انجام شود.

مطمئناً الان این سوال در ذهنتان پیش می‌آید که جدیدترین روش کاشت مو در جهان کدام روش است؟ در جواب این سوال باید بگوییم که این روزها روش های جدیدی برای کاشت مو وجود دارد که می توان در یک جلسه تعداد بیشماری تار مو را بدون نیاز به انجام جراحی و خونریزی بر روی سر پیوند زد‌.

اگر شما هم قصد دارید کاشت مو انجام بدهید و برای این کار می خواهید با جدیدترین روش کاشت مو در جهان آشنا شوید، خوب است در این مقاله همراه ما باشید.

جدیدترین روش کاشت مو در جهان

در صورتی که میزان ریزش موی شما بسیار بالا است و دارای حجم طاسی زیادی هستید، کاشت مو به روش ترکیبی برای شما روشی مناسب است. در این روش همانطور که از اسمش مشخص است، برای پیوند مو از دو روش FUT و FIT برای استفاده می شود. خوبی این روش این است که در یک جلسه می توان حدود ۱۲ الی ۱۴ هزار تار مو را پیوند زد و طاسی سر را پوشش داد. البته کاشت مو به روش ترکیبی برای کسانی که نمی توانند پیوند مو را به روش FUT انجام دهند یا انجام جراحی و برداشتن نواری از پشت سر را نمی پسندند اصلا مناسب نیست.

مناسب ترین افراد برای انجام کاشت مو به روش ترکیبی

در صورتی که طاسی سر شما به بیش از ۴۰۰۰ گرافت مو نیاز داشته باشد، توصیه می شود از روش ترکیبی استفاده کنید. برای انجام روش ترکیبی باید حداقل بانک موی سر شما به اندازه ۷ سانتی متر باشد تا به اندازه ۲ سانتی متر از پشت سر بتوان جدا کرد و در صورتی که این روش را برای کاشت مو انتخاب می کنید، هیچ کدام از موارد مهم در روش‌های FIT و FUT نباید برای شما ناخوشایند باشد. بنابراین خودتان را برای برداشتن نواری از پشت سر، تراشیدن مو و همچنین انجام جراحی آماده کنید.

کاشت مو به تراکم بالا در یک جلسه

همان طور که گفتیم، کاشت مو به روش ترکیبی باعث می شود که حجم زیادی از طاسی سر رفع شود. بنابراین در این روش حجم بالایی از گرافت های مو توسط دو روش FIT و FUT برداشت و طاسی سر پر خواهد شد.

در صورتی که بخواهید، کاشت مو به روش ترکیبی را انجام بدهید، در ابتدا نزد پزشک رفته و در مورد شرایط انجام آن با او صحبت ‌کنید. اگر تشخیص داده شود کاشت مو به روش ترکیبی برای شما مناسب است، شما برای آنالیز ناحیه بانک مو آماده می شوید. بعد از این که درمان شما شروع شد، متخصص پوست و مو باید بتواند بهترین خط رویش مو را متناسب با ظاهرتان ترسیم کند تا بعد از رویش موها از ظاهر صورت خود راضی باشید.

با کاشت مو به روش ترکیبی بیشتر آشنا شوید!

برای کاشت مو به روش ترکیبی ابتدا یک نوار خطی در ناحیه اهدا دهنده برای برداشت مو مشخص می شود. سپس متخصص  برای برداشت مو  از بی حسی موضعی استفاده می کند تا شما هیچ درد و ناراحتی احساس نکنید. بعد از برداشت توسط جراح قسمت خالی سر بخیه زده می شود و سپس متخصص گرافت های برداشت شده را بررسی کرده و برای پیوند آماده می‌کند.

استفاده از روش FUT در کاشت مو به روش ترکیبی

در مرحله بعدی ، از روش FUT برای افزایش تراکم موی سر به منظور برداشت فولیکولی استفاده می شود. جراح  به تعداد ۱۰۰۰ گرافت مو به صورت تک تک از ناحیه بانک مو برداشته و مابین موهای کاشته شده قرار می دهد.

در واقع کاشت مو به روش FUT رسیدن به تراکم و پرپشتی موها را در یک جلسه امکان پذیر می کند.

با کاشت مو به روش Super FUE دیگر از عوارض کاشت مو نترسید.

این روزها رفع طاسی سر با استفاده از  جدیدترین روش کاشت مو در جهان دیگر جای نگرانی بابت عوارض حاصل از پیوند مو نخواهد داشت. در گذشته عوارضی که کاشت مو به روش های قدیمی به همراه داشت، باعث می شد بسیاری از افراد از عوارض این گونه روش‌ها بترسند. اما خوشبختانه با کاشت مو به روش Super FUE دیگر جای نگرانی بابت عوارض و خطرات انجام این عمل وجود نخواهد داشت و این روش باعث شده افراد زیادی برای انجام این عمل اقدام کنند.

پس هر چقدر در انجام این عمل از روش‌های مدرن استفاده کنید، نتیجه بهتری به دست می آورید و عوارض حاصل از کاشت مو به حداقل می رسد.

خوب است، کاربردهای کاشت مو به روش Super FUE را بدانید که در ادامه برایتان شرح دادیم:

انجام  کاشت مو به روش Super FUE با حداقل تهاجم

 

در کاشت مو به این روش از دستگاه مخصوصی برای برداشت مو از ناحیه پشت سر و پشت گوش ها استفاده می شود و سپس با ایجاد سوراخ های یک میلیمتری گرافت های برداشت شده در محل خالی سر کاشته می شود. انجام این مراحل کاملاً بستگی به تخصص و مهارت دکتر شما دارد و در صورتی که بخواهید کاشت مو شما با کمترین تهاجم انجام شود کاشت مو به روش super fue می‌تواند بهترین گزینه باشد.

دسترسی به خط رویش طبیعی تر با کاشت مو به روش Super FUE

متخصص کاشت مو با بهره مندی از این روش می‌تواند  موهای مورد نیاز را از نواحی مختلف سر برداشت کند اما در روش FUT تنها موهایی که به صورت نواری جدا شده است قابل برداشت می باشد. به همین خاطر، نوع برداشت فولیکول ها در روش super fue باعث می‌شود که خط رویش موها طبیعی تر باشد و  ظاهر شما بهتر از روش های دیگر خواهد بود. چرا که برای خط رویش می توان  موهای نازک تری را برداشته و حالت موها در جلوی سر نسبت به کاشت موهای ضخیم و چند ریشه ای در روش FUT بهتر خواهد شد.

بهترین کار برای جبران موهای از دست رفته کاشت مو است.  اما خوب است این کار را با استفاده از جدیدترین روش کاشت مو در جهان انجام داد. دو روش کاشت مویی که در این مقاله با یک‌دیگر بررسی کردیم جزء روش‌های مدرن و پیشرفته پیوند مو می باشد که شما باید با توجه به شرایط تان یکی از روش های جدید کاشت مو را انتخاب کنید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=322030

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر