3

هادی اویار حسین به عنوان مدیرعامل جدید بیمه پارسیان معرفی شد.

  • کد خبر : 32656
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۹:۴۷

بیمه پارسیان با سرمایه ۱۱۰ میلیارد تومانی یکی از شرکت های خصوصی و وابسته به بانک پارسیان بود که از ۲۳ آبان ۸۹ با کشف قیمت ۳۳۰ تومانی هر سهم به جمع شرکت های بورسی پیوسته است.

هادی اویار حسین مدیرعامل سابق بیمه دانا، به عنوان مدیرعامل جدید بیمه پارسیان تعیین و معرفی شد.

خبرگزاری فارس: اویار حسین مدیرعامل جدید بیمه پارسیان شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی فارس، ۱۲ روز بعد از اعلام بازنشستگی هادی اویارحسین از سمت مدیرعاملی بیمه دانا و معرفی ابراهیم کاردگر به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت مشمول اصل ۴۴ اما پر حاشیه ، رایزنی های برخی برای حضور وی در یکی از شرکت های بیمه ای نتیجه داد و وی جانشین حسین کریم خان زند در سمت مدیرعاملی بیمه پارسیان شد. کریمخان زند از زمان تاسیس بیمه پارسیان ، مدیرعامل این شرکت بود.

این درحالی است که به دلیل مسائل پیش آمده بیمه دانا در زمان مدیریت اویار حسین و بعد از حضور در بورس این شرکت از ۲۶ مرداد ۸۹ و زیان ۷۷ درصدی سهام این شرکت و اعتراض برخی سهامداران به مدیریت وی ( که به هنگام برگزاری مجمع سالانه علنی شد) از یک سو و اعلام بازنشستگی و درخواست کناره گیری وی از مدیرعاملی بیمه دانا، معلوم نیست چرا برخی سهامداران عمده و اعضاء هیئت مدیره بیمه پارسیان با تغییر مدیر عامل این شرکت موافقت کرده اند.

براساس این گزارش، بیمه پارسیان با سرمایه ۱۱۰ میلیارد تومانی یکی از شرکت های خصوصی و وابسته به بانک پارسیان بود که از ۲۳ آبان ۸۹ با کشف قیمت ۳۳۰ تومانی هر سهم به جمع شرکت های بورسی پیوسته است.

بنابراین گزارش، مسائل پیش آمده بیمه دانا در زمان مدیریت اویار حسین و بعد از حضور در بورس این شرکت از ۲۶ مرداد ۸۹ و زیان ۷۷ درصدی سهام این شرکت و اعتراض برخی سهامداران به مدیریت وی ( که به هنگام برگزاری مجمع سالانه علنی شد) از یک سو و اعلام بازنشستگی موجب کناره گیری وی از مدیرعاملی بیمه دانا شده بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=32656

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر