1

توافق زوج جوان برای پایان دادن به ۸ سال زندگی مشترک!

  • کد خبر : 32677
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۸

همسرم از تمامی جزییات زندگی قبلی من باخبر بود، اما همیشه به دلیل ناموفق بودن زندگی اولم، من را سرزنش می کرد

زن جوان بعد از گذشت هشت سال زندگی مشترک با شوهرش به دلیل سختی‌هایی که در زندگی تحمل کرده بود، شوهرش را راضی کرد تا به صورت توافقی از یکدیگر جدا شوند.

زوج جوانی در دادگاه خانواده حضور یافتند و در خواست طلاق توافقی‌شان را به قاضی دادگاه ارائه کردند. مرد جوان خطاب به قاضی دادگاه گفت: سال ۸۳ با دخترخاله‌ام ازدواج کردم و در همان سال به دلیل عدم تفاهم از او جدا شدم. بعد از گذشت مدتی با همسرم آشنا شدم و بعد از گذراندن دوران نامزدی زندگی مشترکمان را شروع کردیم.

وی در ادامه افزود: همسرم فرد بسیار خوب و مهربانی است و در این سال‌ها با تمام مشکلاتی که من داشتم، کنار آمده، اما دیگر به قول خودش کاسه صبرش لبریز شده و نمی‌تواند در کنار من به زندگی ادامه دهد.

زن جوان که ۳۳ سال داشت در ادامه جلسه دادگاه، گفت: هشت سال از شروع زندگی‌مان می‌گذرد و شوهرم از همان ابتدا به موادمخدر اعتیاد داشت، اما من به دلیل اینکه برخلاف عقیده پدر و مادرم با شوهرم ازدواج کردم، هیچ‌وقت نتوانستم اعتراض کنم و از همان موقع چاره‌ای جز کنار آمدن با مشکلات را نداشتم.

وی با بیان اینکه روزهای خیلی سختی را در کنار شوهرم تجربه کردم، عنوان کرد: زمانی که شوهرم از من خواستگاری کرد، دلیل جدایی از همسرش را عدم تفاهم بیان کرد در حالی‌که همسر اولش به دلیل اعتیاد از شوهرم جدا شده بود و من بدون تحقیق حرف شوهرم را باور کردم و اکنون بعد از گذشت چند سال دیگر نمی‌توانم با او زندگی کنم.

زن جوان خاطرنشان کرد: شوهرم من را مجبور می‌کرد که برای تامین موادمخدر مورد نیازش به مکان‌هایی بروم که هیچ مردی اجازه نمی‌داد زنش پا به آنجا بگذارد. اما اگر با رفتن مخالفت می‌کردم، آن‌قدر من را کتک می‌زد تا چند روز در رختخواب بستری می شدم.

در ادامه جلسه دادگاه، مرد جوان که ۳۵ ساله بود، اظهار کرد: من اوایل زندگی‌مان اعتیاد نداشتم، اما همسرم مدعی است که به دلیل اعتیادم از همسر اولم جدا شدم.

وی افزود: همسرم از تمامی جزییات زندگی قبلی من باخبر بود، اما همیشه به دلیل ناموفق بودن زندگی اولم، من را سرزنش می کرد و اکثر دعواهای ما برسر همین مساله بود.

مرد جوان بیان کرد: یک سال است که موادمخدر را ترک کردم، اما دقیقا بعد از اینکه مواد مخدر را به طور کامل ترک کردم، همسرم از من خواست که از یکدیگر جدا شویم. در این مدت خیلی تلاش کردم که او را منصرف کنم، اما در نهایت خودم به این جدایی رضایت دادم.

در پایان جلسه دادگاه، زن جوان گفت: در این هشت سال آنقدر اذیت شدم که دیگر حاضر نیستم با شوهرم زندگی کنم، البته برای اینکه شوهرم موادمخدر را ترک کند، خیلی تلاش کردم اما نمی‌خواهم حتی لحظه‌ای به زندگی با او ادامه دهم.

به گزارش ایسنا، قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات طرفین، حکم طلاق توافقی این زوج را صادر کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=32677

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر