1

عشق دختر اسپانیایی به ستاره تیم بارسلونا +تصاویر

  • کد خبر : 32695
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۴

پخش این تصاویر از شبکه سوم کاتالونیا کافی بود تا ژاوی از مدیران آن شبکه بخواهد دختر را بیابند و او را با آن دختر روبرو کنند. مدیران این شبکه برنامه ای را ترتیب دادند تا دختر همراه با پدرش به استودیو بروند.

افق نیوز:پس از قهرمانی اسپانیا در جام جهانی اتوبوس روباز تیم ملی  اسپانیا که در مادرید از میان مردم می گذشت، در گوشهای از حجم عظیم مردم، دختری ۴ ساله با نام “آلکا” که به شدت ژاوی را دوست داشت مدام نام ژاوی را فریاد میزد و زمانی که اتوبوس از مقابل چشمان او گذشت، با گریه از پدرش پرسید پس ژاوی کجاست؟

www.parsnaz.ir - عشق یک دختر اسپانیایی به فوتبالیست مشهور ژاوی +عکس

پخش این تصاویر از شبکه سوم کاتالونیا کافی بود تا ژاوی از مدیران آن شبکه بخواهد دختر را بیابند و او را با آن دختر روبرو کنند. مدیران این شبکه برنامه ای را ترتیب دادند تا دختر همراه با پدرش به استودیو بروند. ژاوی در آن برنامه، پشت پیراهن شماره ۶ بارسلونا را که نام آلکا روی آن نقش بسته بود امضا کرد و چیزی برای آلکا نوشت و آن را به دختر داد، و پس از بوسیدن الکا از او خواست صورتش را ببوسد و  با خواندن آواز بارسلونا سعی کرد تا دلش را به دست آورده باشد.

www.parsnaz.ir - عشق یک دختر اسپانیایی به فوتبالیست مشهور ژاوی +عکس

اوی در آن روز شلوغی متوجه حضور و فریادهای الکا نشد؛ ولی بابت آن روز در یک برنامه زنده تلویزیونی از او عذرخواهی کرد تا نشان بدهد وظیفه بازیکنان فوتبال، بجز فوتبال بازی کردن، درس دادن به جامعهای است که آنها را الگوی خود قرار داده.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=32695

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۸
  1. yeke taze bazi sazaye jahane
    bade messi asheghe xavi am
    fogholadast

  2. ایول من را یاد رفتارهای علی دایی انداخت !!!!!!!!!

  3. ایول بابا, کارهای خیر خواهانه دایی در اردبیلو که همیشه پیدا و پنهان انجام میده رو یادم انداخت. اخرین بار که من شنیدم این بود که جهیزیه کامل یه عروس اهل سیستان بلوچستان رو تامین کرد, کافیه برید به تمرینات راه اهن,خیلیا رو میبینید که برای درخواست های جور وا جور میان…

  4. یه تلنگر به بازیکنان ایرانی تا ۲ تا بازی انجام می دن دیگه خدا رو بنده نیستن

  5. واسه همینه که عاشقشم ..البته به علی کریمی ما رفته

  6. این خبر برای پارساله!!!!

    لطفا به روز باشید…

  7. شاید بتوان علی دایی را از با ادب ترین و با فرهنگ ترین بازیکنان این کشور نام برد دوست من که اتفاقاً آدم فوتبالی هم نیست به ایشان که در داخل ماشینش بود سلام داد اما در کمال تعجب پس از چند دقیقه دیدیم که ماشین را پارک کرده تا بتواند از نزدیک به اظهار لطف دوست ما پاسخ بدهد و از اینکه در آنجا نمی توانست ماشین را متوقف کند و پاسخ ایشان را بدهد عذر خواهی نمود.

  8. vaghean raste chon man oon dokhtaream albate dadashesh

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر