4

رئیس کمیسیون اصل ۹۰: دشمن با تحریف واقعیت‌ها به دنبال توانمند نشان دادن خود است

  • کد خبر : 327631
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس تاکید کرد: دشمن تلاش کرده است با تحریف واقعیت و بزرگنمایی خود، تفکر خود باختگی در مقابل آن‌ها را برای ما ایجاد کند.

به گزارش افق انلاین به نقل از خانه ملت، اقای نصرالله پژمانفر با اشاره به سخنان تلویزیونی مقام معظم رهبری به مناسبت عید سعید قربان گفت: مسلم است که دشمنان ما درموضوع مقابله با انقلاب از همه توان خود استفاده کرده و بیشترین جنایتی که دشمنان انجام داده اند تحریف‌ها بوده است که مقام معظم رهبری دیروز به آن پرداختند.

وی ادامه داد: کشور در این مسیر با سختی مواجه شده است با وجود توانمندی و قدرتی که در عرصه‌های مختلف داشتیم، غربی‌ها ما را در حل مسائل داخلی کشور ناتوان نشان داده اند و در واقع می‌خواهند دشمن را قوی و ما را ضعیف جلوه دهند.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: در سنوات گذشته نشان داده ایم هر زمان اراده کشور برای تحقق امری اتخاذ شود با جدیت به نتیجه رسیده ایم نمونه آن توانمندی در عرصه‌های دانشی با اتکا به جوانان خودمان بوده است، حتی با اعمال تحریم‌ها توانستیم به مباحثی در دانش دست یابیم که دنیا متحیر شده است، توانمندی در حوزه موشکی نمونه‌ای ازاین توانمندی است که اخیرا از موشک نقطه زن زمینی رونمایی کردیم، چنین توانمندی‌هایی نشان می‌دهد ایران قدرت مقابله با دشمن، حل مسائل خود وحتی دنیا را دارد.
این نماینده مجلس تاکید کرد: دشمن تلاش کرده است با تحریف واقعیت و بزرگنمایی خود، تفکر خود باختگی در مقابل آن‌ها را برای ما ایجاد کند.
اقای پژمانفر بیان کرد: رهبری تاکید کردند که اگر تحریف‌ها شکست بخورد تحریم‌ها شکست می‌خورد، که حاکی از استراتژی دشمن است که با نشان دادن امور غیر واقعی به عنوان واقعیت‌ها تلاش دارد خود را به طور غیرواقعی توانمند نشان دهد.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: با اتکا به توان داخلی، می‌توانیم مشکلات را حل و فصل کنیم، اعتقاد داریم تنها راه حلی که می‌توانیم بن بستی که دشمن برای ما ایجاد کرده است را از بین ببریم، نگاه به داخل و پتانسیل جوانان است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=327631

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر