1

ورود ۳ کمیسیون تخصصی مجلس به موضوع اوراق سلف نفتی/ توضیح قالیباف به وکلا

  • کد خبر : 329009
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مقرر شد که کمیسیون‌های «انرژی»، «برنامه، بودجه و محاسبات» و «اقتصادی» مجلس به صورت جداگانه و در صورت ضرورت مشترک به موضوع اوراق سلف نفتی رسیدگی کنند.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مقرر شد که کمیسیون‌های «انرژی»، «برنامه، بودجه و محاسبات» و «اقتصادی» مجلس به صورت جداگانه و در صورت ضرورت مشترک به موضوع اوراق سلف نفتی رسیدگی کنند.

قالیباف:

افق انلاین ، محمدباقر قالیباف با اشاره به جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: این جلسه از ساعت ۸:۱۰ دقیقه صبح با حضور تمامی نمایندگان آغاز شد.

وی با بیان اینکه موضوع اوراق سلف نفتی در دستور کار این جلسه غیر علنی قرار داشت، افزود: این موضوع در دستور کار شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا است لذا به دلیل اینکه این موضوع در دستور کار این شورا قرار داشت لازم بود که این موضوع در مجلس هم مورد بررسی قرار گیرد.

وی بیان داشت: در این جلسه حدود دو ساعته رؤسای کمیسیون‌های «اقتصادی» و «برنامه، بودجه و محاسبات» پیرو این طرح نظراتی را ارائه کردند و سایر همکاران هم نقطه نظرات خود را عنوان داشتند لذا این جمع‌بندی‌ها می‌تواند در تصمیم‌گیری نهایی در این رابطه مؤثر باشد.

وی افزود: در نهایت مقرر شد که کمیسیون‌های «انرژی»، «برنامه، بودجه و محاسبات» و «اقتصادی» مجلس به صورت جداگانه و در صورت ضرورت مشترک به موضوع اوراق سلف نفتی رسیدگی کنند.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین  در این جلسه مقرر شد نمایندگان کمیسیون بهداشت و درمان و آموزش مجلس شورای اسلامی با توجه به اینکه در پایان این هفته کنکور سراری برگزار می‌شود، در حوزه‌های انتخابیه خود به ویژه همکاران پزشک و متخصص، نظارت دقیقی را با همکاری معاون نظارت مجلس برای پیاده سازی پروتکل‌های بهداشتی داشته باشند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=329009

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر