2

ظریف: دوران قدر قدرتی آمریکا تمام شده است/عامل اصلی قدرت ملی ما مردم هستند

  • کد خبر : 329160
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰:۱۶

وزیر امور خارجه با اشاره به اینکه در حدود ۷۰ سال گذشته شکست روز جمعه آمریکا سابقه نداشته است، گفت: دوران قدر قدرتی آمریکا تمام شده است.

زندگینامه: محمد جواد ظریف (۱۳۳۸-) - همشهری آنلاین

وزیر امور خارجه با اشاره به اینکه در حدود ۷۰ سال گذشته شکست روز جمعه آمریکا سابقه نداشته است، گفت: دوران قدر قدرتی آمریکا تمام شده است.

به گزارش افق آنلاین ، آقای محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه در برنامه نگاه یک شبکه اول سیما، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ماه محرم و ابراز امیدواری نسبت به رعایت دستور العمل های بهداشتی در مراسم عزاداری دهه اول محرم و گرامیداشت یاد شهدای دولت و شهدای سلامت، گفت: عامل اصلی قدرت ملی ما مردم هستند؛ به فرموده حضرت امام ولی نعمت ما هستند و اگر بتوانیم باید در شرایط سخت فشار را از روی مردم برداریم.
آقای ظریف درباره ناکامی آمریکا در لغو تحریم تسلیحاتی ایران اظهار داشت: آمریکا یک سیاست غلطی را با برهم زدن برجام شروع کرد؛ یک روز شماری در صفحه وزارت خارجه آمریکا گذاشتند که ۷۰۰ روز دیگر محدودیت های تسلیحاتی ایران تمدید می شود اما آنها نفهمیدند که شرایط سیاسی جهان تغییر کرده و ما به جهان پسا غربی وارد شده ایم و زمان قدر قدرتی آمریکا تمام شده است.
وی ادامه داد آمریکا فکر می کرد ۹ رای مثبت می آورد و کار به وتوی چین و روسیه می رسد. اما کار به وتو هم نرسید چون فقط یک کشور به قطعنامه آمریکا رای داد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=329160

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر