2

اردکانیان: ۲۵۰ طرح تا پایان سال در وزارت نیرو افتتاح می‌شود

  • کد خبر : 331171
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲

وزیر نیرو گفت: در قالب پویش “هر هفته – الف- ب- ایران” قول دادیم تا پایان سال‌جاری ۲۵۰ طرح در حوزه آب، برق و گاز با سرمایه‌گذاری ۵۰ هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری برسد.

اردکانیان: ۲۵۰ طرح تا پایان سال در وزارت نیرو افتتاح می‌شود

وزیر نیرو گفت: در قالب پویش “هر هفته – الف- ب- ایران” قول دادیم تا پایان سال‌جاری ۲۵۰ طرح در حوزه آب، برق و گاز با سرمایه‌گذاری ۵۰ هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری برسد.

افق آنلاین ، “رضا اردکانیان” روز دوشنبه در آیین افتتاح و بهره‌برداری همزمان از ۱۳ طرح شرکت برق منطقه‌ای استان یزد که به صورت ویدئو کنفرانس در شهرک فولاد شهرستان اشکذر برگزار شد افزود: تاکنون در قالب این پویش، ۱۰۵ طرح در ۲۱ استان کشور با ۲۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان افتتاح شده است.

وی اظهار داشت: پویش “هر هفته -الف- ب- ایران” با جدیت در سال جهش تولید دنبال می‌شود.

وزیر نیرو خاطرنشان کرد: مردم از حیث دسترسی به آب سالم و با کیفیت و پایدار، احساس آرامش و امنیت خاطر داشته باشند و سرمایه گذاران و فعالان بخش کشاورزی با اطمینان اینکه آب مورد نیاز این بخش‌ها فراهم است به فعالیت خود ادامه بدهند ضمن آنکه الگوی مصرف را هم رعایت کنند.

اردکانیان گفت: امیدواریم بتوانیم از منابع جدید آب که حاصل تصفیه فاضلاب است نیز در سطح کشور به خوبی استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه یزد مانند یک نگین در دل سرزمین پهناور ایران قرار گرفته است افزود: اگر این سرزمین هزار سال پیش توانست با پدیده اعجاب انگیز قنات، حیات را حفظ کند، امروز نیز می‌تواند با بهره گیری از انرژی خورشیدی، گامی مهم در مسیر توسعه بردارد.

وزیر نیرو تصریح کرد: اگر بگوییم یزد از لحاظ بهره برداری از مواهب الهی یک مدل و الگوی موفق در کشور است، گزاف نگفته‌ایم و امروز شاهد ظهور و بروز بهره برداری‌های خلاقانه یزدی‌ها از مواهب الهی همچون نور خورشید هستیم.

وی در ادامه در مورد بهبود بخشیدن به کیفیت آب شرب اردکان گفت: اقداماتی در این زمینه در حال انجام است و قول می‌دهیم این مشکل اردکان را به زودی رفع شود.

وزیر نیرو یادآور شد: مردم یزد و استانهای مجاور در زمینه تأمین آب شرب دغدغه نداشته باشند زیرا طرح‌های متعددی در دستور کار وزارت قرار دارد که آینده روشنی را برای این خطه های کویری رقم می زند.

اردکانیان در مورد ۲۰ میلیون مترمکعب اختصاص اضافه سهمیه آب از خلیج فارس به یزد هم گفت: مدیریت این میزان آب را در اختیار استان  قرار می‌دهیم.

امروز با حضور وزیر نیرو ۱۳ طرح حوزه صنعت برق استان یزد با اعتبار افزون بر ۲۸۳ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=331171

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر