1

نماینده ای که فتنه ۸۸ را پیش بینی کرد + تصاویر

  • کد خبر : 33132
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۹

نیروهای دوم خرداد با همراهی هاشمی رفسنجانی با جوسازی بحث عدم صلاحیت دولت، زیر سؤال بردن خدمات دولت را آشکارا بیان کردند

فدایی با درخواست حدود ۹۰ کار پژوهشی و صرف وقت بیش از ۹ هزار ساعت کار کارشناسی از سوی کارشناسان مرکز پژوهش در صدر نمایندگان مجلس هفتم قرار دارد که از این میان تاکنون بیش از ۵۰ مورد از موارد در خواستی به نتیجه رسیده است.

به گزارش گروه سیاسی مشرق،‌”حسین فدایی” نخستین فردی است که در اردیبهشت ۱۳۸۸ یعنی حدود یک ماه پیش از انتخابات خرداد ۱۳۸۸، عنوان “جریان فتنه” را طی نطقی در مجلس اعلام کرد. پیش از آنکه برخی خوش‌خیالانه به بعضی جریانات بنگرند بحث جریان انحرافی را در شهریور ۸۸ در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس مطرح ساخت.

حسین فدایی خرداد ماه ۱۳۳۴ در خانواده ای مذهبی در شهر ری متولد شد و از همان کودکی در کنار پدر و برادرانش به کشاورزی پرداخت. هم‌اکنون هم در جوار حضرت عبدالعظیم(ع) زندگی می کند.
باهدف مبارزات علیه رژیم شاهنشاهی ، به همراه تعدادی از جوانان حزب‌اللهی، گروه توحیدی «بدر» را تشکیل داد .

ازهمان دوران نقش روحانیت درمسائل سیاسی  را محوری واساسی می دانست براساس همیت تفکر است که با شهید حجت‌الاسلام و المسلمین شاه آبادی همراه شده ودر جهت مبارزه با رژیم شاه وتوسعه و ترویج آرمانهای حضرت امام (ره) قدم می شود.سهم فدایی در مبارزه با رژیم شاه زندان های مخوف ساواک است بطوری که تا روز۲۲بهمن در زندان به سر می برده و توسط مردم آزاد می شود.

“اتحادیه انجمن های اسلامی شهرستان ری ” را با هدف جذب جوانان و کادر سازی برای انقلاب شکل می دهد. ازموسسین و اعضای شورای اصلی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی تا سال ۶۵ بود. به همراه آیت الله راستی کاشانی نماینده امام(ره) درسازمان مجاهدین در جهت تثبیت خط ولایت و فقاهت گام برمی دارد و در مقابل طیف انحرافی این سازمان مقاومت کرد. نباید ازنقش جدی فدایی در انهدام گروهک فرقان و برخی گروهک های التقاطی در آن دوره به سادگی گذشت.

ضعف های عمده وانحرافات تدریجی دولت سازندگی فدایی را به تاسیس جمعیت ایثارگران ترغیب نمود.جمعیتی که  در جهت ساماندهی نیروهای انقلاب ودرسال۷۵ با همراهی مرحوم حجت الاسلام علی اکبر ابوترابی، محمود احمدی نژاد، داود دانش جعفری،علی دارابی و مجتبی شاکری شکل گرفت.
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات سومین دوره شوراهای شهر و روستا،مدیر کل بنیاد مستضعفان و جانبازان تهران،معاون مرکز جهانی علوم اسلامی، جزو اعضای اصلی شورای هماهنگی نیروهای انقلاب (۱۳۷۸-۱۳۸۴)، عضو شورای ۵ نفره شورای هماهنگی نیروهای انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری دور نهم (۱۳۸۴)، عضو شورای ۵+۶ جبهه متحد اصولگرایان در انتخابات مجلس هشتم وعضوستاد مبارزه بامفاسداقتصادی از جمله سوابق فدایی است.

درسال۸۲بعنوان نماینده تهران به مجلس هفتم راه یافت ودر دوره هشتم هم توانست بعنوان نماینده شهر تهران را به ساختمان مثلی شکل خانه ملت حضور داشته باشد .

فدایی و فتنه۸۸

موضع گیری های حسین فدایی علیه فتنه، پیش از اغتشاشات و آشوبهای خرداد ۸۸ آغاز شد،زمانی که در نطق میان دستورش در اردیبهشت ۸۸، از کانون فتنه و قدرت طلبان فتنه گر و پیوند آنها از ابتدای انقلاب تا کنون سخن به میان آورد.

این سخنان فدایی در استانه انتخابات از تریبون مجلس، بازتابهای بسیاری را برانگیخت ومخالفت های زیادی راشامل شد. اما صدق مطالب او به فاصله کمتر از دو ماه در پیوند کامل همه دشمنان انقلاب در  فتنه ۸۸، خود را نمایان ساخت.فدایی به همین جا بسنده نکرد و تا ماهها ازتاکتیک ها وتوطئه های این جریان پرده برداری می کند.

برخی از موضع گیری های فدایی علیه جریان فتنه را مرور می کنیم:”کسانی که الان از خط امام (ره) حرف می‌زنند چطور شد زمانی که امام (ره) را به موزه می‌فرستادند، حرفی نزدند”،” ه موسوی گفتند که اگر می خواهی بمانی راهی جز ساختار شکنی و برخورد تند نداری”،” عامل اصلی کشته شدن افراد و صدمات مالی همین افرادی هستند که با رفتار غیرقانونی مردم را تحریک کردند”.

بایک سالو شش ماه تاخیر ودر آستانه سالروز ۹ دی گزارش کمیسیون اصل ۹۰ از فتنه ۸۸ توسط فدایی قرائتمی شود. فدایی در تشریح این گزارش، به بررسی نقش مهدی‌هاشمی‌در انتقال اخبار و اطلاعات از خارج به ایران و همچنین نقش سید محمد خاتمی‌در معرفی میرحسین موسوی به عنوان فردی مناسب برای پیشبرد پروژه تغییر در ایران به طرف‌های غربی می پردازد.

نقش هاشمی درفتنه از۸۸

فدایی ۳۰بهمن۸۸درشهرک محلاتی اظهار می کند:”نیروهای دوم خرداد با همراهی هاشمی رفسنجانی با جوسازی بحث عدم صلاحیت دولت، زیر سؤال بردن خدمات دولت را آشکارا بیان کردند و با طرح وحدت ملی برخی از عناصر مدعی اصولگرایی را به سمت خود کشانده و فضای سیاهی را علیه احمدی‌نژاد ایجاد کردند”.

انحرافی هم ازنقدهای آگاهانه  فدایی بی بهره نمی ماند

“جریان انحرافی معجونی از همه فکرهای غلط ، درست و اندیشه‌های من‌درآوردی است”ازجمله انتقادات تند وتیزش به جریان انحرافی است.

“سناریوی جریان انحرافی ایجاد فضای دو قطبی است و آنها می خواهند هاشمی را مظهر طرفدار سرمایه داری و احمدی نژاد را مظهر عدالتخواهی معرفی کنند که این تقسیم بندی ها نشات گرفته از اندیشه های شیطانی است”،عبارتی است که فدایی در نشست هفتگی انصار حزب الله که با عنوان سناریوی انتخاباتی اصلاح طلبان و نقاب گمراه کننده جریان انحرافی در انتخابات درسال۹۰برگزار می شود عنوان می کند.

احمدی نژاد  چه می گوید؟

“من صریحاً به آقای احمدی‌نژاد عرض کردم و بارها هم این را به طور رسمی اعلام کردیم که ما کوچک‌ترین امتیازی در حکومت نمی‌خواهیم. نه خودمان و نه گروه‌مان. بلکه دنبال تحقق منویات امام(ره) و رهبری و شهدا هستیم. من حتی برای یک نیرو در حد آبدارچی هم سفارش نکردم در دولت آقای احمدی نژاد منصوب شود و انتظار هم نداشتم. البته مردم وقتی مراجعه می کنند ما به دستگاه‌های اجرایی معرفی می کنیم اما اینکه متعلق به گروه ما یا وابستگان ما باشد حتی یک مورد در حد یک آبدارچی هم وجود ندارد که ما مطالبه کرده باشیم یا انتظار داشته باشیم.(اردیبهشت سال۹۱گفتگوبا سایت مشرق).

حضورفعال در دومجلس هفتم وهشتم

فدایی درمصاحبه ای دردی سال۸۶بامقایسه مجلس ششم وهفتم اظهار می کند:
مسیرهای مجلس ششم و هفتم دو مسیر جدا بود؛ در مجلس ششم، حرکت ها در جهت خشنود کردن دشمنان و ایجاد اختلاف و گسست میان مردم و حکومت و بی توجهی به مسائل و مشکلات جامعه بود در حالی که در مجلس هفتم، مسیر در جهت ایجاد پیوند میان مردم و حکومت، حل مشکلات مردم و ایجاد امنیت و آسایش مردم بود.

فدایی با درخواست حدود ۹۰ کار پژوهشی و صرف وقت بیش از ۹ هزار ساعت کار کارشناسی از سوی کارشناسان مرکز پژوهش در صدر نمایندگان مجلس هفتم قرار دارد که از این میان تاکنون بیش از ۵۰ مورد از موارد در خواستی به نتیجه رسیده است.درمجلس هشتم هم حدود۳۰طرح ولایحه مهم را می بینیم که فدایی زیر آن امضاء داشته است.

بایسته های مجلس نهم ولزوم پیشنهاد برای ریاست حداد

حسین فدایی که کاندیدای جبهه متحد اصولگرایی در دور دوم انتخابات است بایسته های مجلس نهم و فرد پیشنهادی خود را برای ریاست مجلس اینگونه بیان می کند:” ما نیازمند به مجلسی هستیم که تحول گرا و انقلابی و عاقل باشد در عین حال متخصص و کارآمد باشد و تنش زا نباشد. بنده می گویم آقای حداد این وی‍‍ژگی ها را دارد. ما اصلا نمی خواهیم دعوا کنیم ما بر اساس منطق و استدلال وارد می شویم و شفاف صحبت می کنیم. باید از لابی های کثیف سیاسی و باندبازی ها جلوگیری کنیم و از تهمت و افترا پرهیز شود”.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=33132

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر