746

۵ مورد از فواید استفاده از عسل آویشن

  • کد خبر : 333594
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷

 طیف گسترده ای از محصولات طبیعی و سالم را که در سراسر دنیا تأمین می شود برای استفاده های متفاوت رو از مشتریان خود ارائه می دهیم. که بسیار خوشمزه و مفید است که برای سلامت کلی مفید است.

خوب بودن ذاتی آن بلافاصله هنگامی که ظرف آن را باز می کنید مشهود است و رایحه گیاهی آن حس بویایی شما را تحریک می کند. این بسیار شگفت انگیز به نظر می رسد ، زیرا رنگ های قرمز ، نارنجی و زرد عمیق آن تقریباً به اندازه این عسل غنی برای بدن آرامش بخش است.

 

عسل آویشن به لطف خواص طبیعی که از کل گیاه ساخته شده از آن می گیرد ، به عنوان مکمل سلامت روزمره محبوبیت بیشتری پیدا می کند. در اینجا آویشن را با جزئیات دقیق تر بررسی می کنیم ، فقط برخی از ویژگی های مفید آن و اینکه چرا قرار دادن آن در رژیم غذایی اقدامی عاقلانه است

.

آویشن و تاریخچه ی آن

انواع مختلفی از گیاهان آویشن وجود دارد که همگی از خانواده تیموس هستند که انواع نعناع است. رایج ترین نوع مورد استفاده تجاری است و بیشترین عسل آویشن از این جنس است که ایجاد می شود. این گیاه خود یک گیاه چند ساله است (گیاهی که بیش از دو سال عمر می کند) و در مناطق گرم دنیا و در خاک با زهکشی خوب رشد می کند.

 

این گیاه همیشه سبز از گیاهانی است که در طول تاریخ ثبت شده مورد استفاده قرار می گرفته است ، اولین ذکر آن مربوط به یونانیان باستان است ، که معتقد بودند سوزاندن آن به عنوان بخور چیزی است که شجاعت ایجاد می کند. رومیان همچنین مشتاق رایحه های تولید شده آویشن بودند ، همین امر باعث شد تا آنها “گیاهان” خود را با گیاه “پاک” کنند و همچنین از آن برای طعم دادن به عرقیات و پنیرها استفاده کنند.

 

آویشن گیاهی کاملاً متنوع و مفید است و هنگامی که از آن به عنوان روغن یا عسل استفاده می شود و آنچه ارائه می دهد تجربه شده است ، دشوار نیست که دلیل محبوبیت آن را بدانید بیشتر بخوانید:

یک آنتی اکسیدان قوی

در زندگی روزمره ما مواردی مانند آلودگی هوا ، سموم دفع آفات و حتی نور خورشید در ایجاد رادیکال های آزاد نقش دارند ، اما دوز منظم عسل آویشن می تواند به حداقل رساندن آسیب های ناشی از آن کمک کند.

خواص ضد التهابی

ویژگی های تسکین دهنده و ضد التهابی آویشن از همان لحظه ای که اجازه می دهید بخارات آرامش بخش بینی شما را پر کنند ، مشهود است. این طعم و مزه مشخص ، تند و ملایم تلخی دارد و به لطف غلظت بالای تیمول (یک گیاه مفید فنل) در مبارزه با التهاب در سراسر بدن موثر است. به عنوان مثال ، اگر گلودرد دارید ، چیزی به اندازه یک فنجان چای عسل آویشن  آرام کننده نیست.

مهار کننده سرفه

اگر سرفه آزار دهنده دارید ، عسل آویشن راهی عالی برای کنترل آن است ، زیرا می تواند با علائم تجمع مخاط و ناراحتی تنفسی مقابله کرده و احساس آرامش و آرامش شما را ایجاد کند. در این زمان از سال سرفه و سرماخوردگی در همه جا وجود دارد ، بنابراین داشتن یک عسل آویشن برای شما یا خانواده در حالت آماده باش ایده خوبی است.

خواص درمانی

در حالی که عسل آویشن به عنوان غذایی که می توانید روی نان تست پهن کرده و به عنوان بخشی از صبحانه خوشمزه میل کنید ، خوشمزه است. این همچنین چیزی است که وقتی به صورت موضعی روی بریدگی ها ، سوختگی ها و زخم ها اعمال می شود بسیار مفید است. دلیل این امر داشتن خواص ضد باکتریایی قدرتمند است که به کاهش تورم و التهاب در مناطقی از پوست آسیب دیده کمک می کند.

ضد آلرژی

عسل آویشن به لطف اینکه حاوی انواع مختلفی از ترکیبات ضد حساسیت مانند کوئرستین است ، به عنوان سلاحی علیه آلرژی های فصلی کاربرد دیگری دارد. کوئرستین شناخته شده است که غشای سلولی بازوفیل ها و ماست سل ها را تثبیت می کند – آنهایی که هیستامین های ناشی از واکنش را آزاد می کنند – که به کاهش فرکانس و شدت واکنش های آلرژیک کمک می کند.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=333594

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 513در انتظار بررسی : 197انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر