5

پاری سن ژرمن، یوونتوس، لیورپول و منچسترسیتی به دنبال جذب آلابا؛ علاقه مدافع بایرن به حضور در رئال مادرید یا بارسلونا

  • کد خبر : 335657
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰:۱۲

مدافع اتریشی باواریایی ها مورد توجه باشگاه های زیادی قرار گرفته است.

مدافع اتریشی باواریایی ها مورد توجه باشگاه های زیادی قرار گرفته است.
به گزارش افق آنلاین ، داوید آلابا، مدافع ۲۸ ساله و اتریشی باشگاه بایرن مونیخ تا ژوئن سال آینده با این تیم قرارداد دارد و پس از آن می تواند به صورت آزاد به سایر تیم ها بپیوندد. به نقل از بیلد، هربرت هاینر، رییس باشگاه بایرن مونیخ روز گذشته اعلام کرد که این تیم از ادامه مذاکرات با این فولبک اتریشی منصرف شده است و آلابا در پایان فصل از بایرن مونیخ جدا خواهد شد. رئال مادرید و بارسلونا به جذب این مدافع ۲۸ ساله علاقه مند هستند. آلابا نیز ترجیح می دهد تا به یکی از این دو باشگاه بپیوندد.
عامل دیگری که می تواند در مقصد بعدی آلابا تاثیر گذار باشد این است که باشگاه بعدی‌اش در پست مورد علاقه‌اش یعنی به عنوان یک هافبک از او استفاده کند و آن باشگاه در این صورت شانس بسیار بالایی برای جذب این مدافع اتریشی خواهد داشت. پاری سن ژرمن، یوونتوس، لیورپول و منچسترسیتی نیز به جذب آلابا علاقه دارند و در صورتی که با رئال مادرید و بارسلونا به توافق نرسد، می تواند به یکی از این باشگاه ها بپیوندد.
بایرن مونیخ مدت ها است که در حال مذاکره با داوید آلابا مدافع ۲۸ ساله تیم بر سر تمدید قرارداد است، اما پس از اینکه توافقی میان طرفین حاصل نشد، این باشگاه از مذاکره کنار کشیده است. به نقل از BR24Sport، هربرت هاینر رییس بایرن مونیخ می گوید که این باشگاه پیشنهاد خود برای تمدید قرارداد داوید آلابا را پس گرفته است. باشگاه تا پایان ماه اکتبر به داوید آلابا فرصت داده بود تا قراردادش را تمدید کند، اما با گذشت ددلاین در نظر گرفته شده، بایرن مونیخ تصمیم گرفته از مذاکره کنار بکشد و قصد تمدید قرارداد ستاره اتریشی تیمش را ندارد.
داوید آلابا تا ژوئن ۲۰۲۱ با بایرن مونیخ قرارداد دارد و علی رغم مذاکرات طولانی مدت میان طرفین، هیچ پیشرفتی در روند مذاکرات برای تمدید قرارداد حاصل نشد. فلورین پلتنبرگ می گوید اگر بایرن مونیخ پیشنهادش برای تمدید قرارداد آلابا را افزایش ندهد، این بازیکن در پایان فصل از این باشگاه جدا خواهد شد.
هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ در نشست خبری پیش از این دیدار به صحبت پرداخت. موضوع تمدید قرارداد آلابا؟ اول از همه باید بگویم در این هفته که ما دو بازی مهم پیش رو داریم و اصلا برایم خوشایند نیست که در این برهه، چنین موضوعی مطرح شده است. خوشحال می شوم اگر داوید آلابا پس از این فصل هم در بایرن مونیخ بماند. داوید بازیکنی سطح بالا است و واقعا انسان بسیار خوبی است. او نمایانگر ارزش های خاصی در بایرن مونیخ است و در میان اعضای باشگاه و هواداران محبوبیت زیادی دارد. به این نتیجه رسیده ام که او همچنان برای تیم تمام تلاشش را خواهد کرد و به ارائه نمایش های خوب، ادامه خواهد داد. پست آلابا؟ او را همچنان به عنوان یک مدافع وسط می بینم. او در این پست خیلی خوب کار کرده و همچنان در این پست بازی خواهد کرد. در بازی شنبه، تولیسو و گورتسکا غایب بودند و به همین دلیل در پست هافبک از آلابا استفاده کردم.
اریا/ نیکلاس زوله غایب خواهد بود. خوب نیست که یک گزینه کم تر در اختیار داشته باشیم. باید شرایط را بپذیریم و البته امیدوارم تعداد مبتلایان در بایرن مونیخ، همین یک نفر بماند. تانگی کواسی؟ برنامه این است که او پس وقفه بازی های ملی، بتواند به ترکیب تیم اضافه شود. باید صبر کنیم و ببینیم شرایطش چگونه پیش می رود. کواسی خیلی سخت تمرین می کند و خیلی خوب آلمانی حرف می زند.
دوران حضورم در سالزبورگ؟ آن دوره را خیلی خیلی دوست داشتم و از حضور در این تیم لذت می بردم اما پیشنهادی از فدراسیون فوتبال آلمان دریافت کردم و وقتی پیشنهاد تیم ملی آلمان به شما می رسد، نباید در پذیرش آن تردید کنید. رویارویی با سالزبورگ؟ آن ها سال هاست که خیلی خوب کار می کنند و بازیکنان جوان و مستعدی دارند. آن ها به شیوه ای مدرن و تهاجمی فوتبال بازی می کنند. بازی جذابی در پیش داریم.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=335657

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر