2

معرفی بست فلزی و بست کمربندی

  • کد خبر : 336504
  • ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷

برای شناخت بست فلزی باید به این اشاره کرد که بست فلزی لوله و کابل جهت اتصال شلنگ و یا انواع لوله و همین طور انواع کابل و سایر مصارف صنعتی در سایز های مختلف و استحکام و کیفیت مختلف تولید میگردد. که د ربازار ایران تولیدات ایرانی با برند های مختلف موجود است .

البته لازم بذکر است ابزار شبکه به عنوان واردکننده انواع بست فلزی از تایوان و ترکیه با برندهای اورجینال وای وای آماده ارائه خدمات و تامین انواع بست فلزی و بست شیلنگ در ایران میباشد .

از آنجا که یکی از متدالترین مصارف بست فلزی استیل برای بستن شیلنگ مورد استفاده قرار میگیرد ،  و از لحاظ امنیت و کیفیت و خوردگی و تیزی سطوح بست فلزی بسیار مهم میباشد. لذا این واحد فروش سعی بر آن داشته با بهترین بست فلزی نیاز مصرف صنعتی بست استیل را در ایران پوشش دهد .

بست کمربندی :

برای شناخت بست کمربندی باید به این اشاره کرد ، که  از آن برای نگه داری کابل ها  و خوشه کردن کابل ها و سیم های الکتریکی استفاده می شود. هیمن طور امروز از بست کمربندی برای بستن و پلمب بسیاری از بستها و سایر اشیا و مصارف دیگر استفاده میگردد . در صنعت و امروزه بست کمربندی را میتوان به شرح ذیل تقسیم نمود : ۱-بست های کمربندی پلاستیکی (نایلونی)، و ۲-  بست های کمربندی استینلس استیل. البته متاسفانه بست کمربندی چینی بی کیفیت هم در بازار وجود دارد لذا ابزار شبکه به عنوان واردکننده بست کمربندی پلاستیکی و واردکننده بست کمربندی استیل وای وای و ترکیه آماده ارائه به مصرف کنندگان میباشد . لازم بذکر است بست کمربندی نیز به شرح  ذیل تقسیم میشود : ۱- بست کمربندی پلاستیکی از جنس نایلون ۶/۶ (پلی آمید ۶۶) و ۲- ست کمربندی پلاستیکی از جنس نایلون ۶/۴ (پلی آمید ۴۶).

بست کمربندی استیل :

بست کمربندی استیل ،  بست استیل کارایی مشابه نوع پلاستیکی  را دارد ولی با  تفاوت این که در موارد کاری که  با مقاومت بالا نیاز است استفاده می گردد از جمله به خوشه بندی لوله ها و شیلنگ ها اشاره کرد که از بست کمربندی استیل استفاده میشود . . بست کمربندی استیل نیز خود به دو نوع روکش دار و بدون روکش تقسیم می شود. بدنه صاف و لبه های صیقلی بست کمربندی استینلس استیل علاوه بر مزیت خراش ندادن روکش کابل، از خصوصیات اصلی ان به شمار می اید . ابزار شبکه بورس فروش انواع بست استیل کمربندی درجه یک در ایران وواردات مستقیم از تایوان و ترکیه .

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=336504

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر