3

بوش شکنجه‌ می‌کرد اما اوباما آدمکشی می‌کند

  • کد خبر : 33837
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۰

دولت آمریکا نیز با بهانه‌های واهی به توجیه قتل و کشتار خود می‌پردازد

چامسکی در مصاحبه اخیرش با یک شبکه خبری گفت: جورج بوش در دوره خود مخالفان آمریکا را ناپدید و شکنجه ‌می‌کرد در حالی که دولت اوباما به راحتی آنها را به قتل می‌رساند.

خبرگزاری فارس: چامسکی: بوش شکنجه‌ می‌کرد اما اوباما آدمکشی می‌کند

به گزارش فارس به نقل ازسالمون ، نوآم چامسکی منتقد و نظریه‌پرداز آمریکایی طی مصاحبه‌ای در شبکه «دموکراسی ناو» به انتقاد از سیاست‌های اوباما در قبال مبارزه با تروریسم پرداخت. چامسکی در این خصوص اظهار کرده است که اوباما نیز آدم ربایی و شکنجه می‌کند. اما دولت اوباما نه تنها کسانی را که می‌داند ضدآمریکایی هستند به قتل می‌رساند بلکه آنهایی را هم که نمی‌شناسد می‌کشد.

چامسکی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: به نظر می‌رسد اوباما با کشتار دائمی مسلمانان در کشورهای مختلف قصد دارد به صورت آگاهانه تهدیدات را افزایش دهد و آنها را دشمنان همیشگی غرب کند.

این در حالی است که کشت و کشتار غیرنظامیان به وسیله هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا هر روز بیشتر می‌شود و دولت آمریکا نیز با بهانه‌های واهی به توجیه قتل و کشتار خود می‌پردازد. برای مثال جان برنن، مشاور ارشد عملیات ضد تروریستی آمریکا، توضیحاتی را درباره سیاست آمریکا در خصوص استفاده این کشور از هواپیما‌های بدون سرنشین برای هدف قرار اعضای القاعده ارائه کرد که بیشتر توجیه آدم‌کشی توسط این هواپیماها بود.

برنن در این خصوص گفته است: براساس قوانین بین المللی، آمریکا در واکنش به حملات ۱۱ سپتامبر، در حال نبرد مسلحانه با القاعده، طالبان و گروه های مرتبط با آنهاست. و ما همچنین می‌توانیم از قوه قهریه به نحوی که با حق ذاتی ما برای دفاع از خود هم‌خوان باشد استفاده کنیم. در قوانین بین المللی چیزی نیست که مانع استفاده از هواپیماهای کنترل از راه دور برای این منظور یا مانع استفاده ما از قوه مرگبار علیه دشمنانمان در خارج از میدان نبرد شویم.”

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=33837

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر