10

حبیبی: امضا گرفتن از محمد طلایی تخلفی دیگر به تخلفات سازمان لیگ اضافه کرد/ استقلال کار غیرقانونی نکرد

  • کد خبر : 338549
  • ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۰:۲۴

مربی تیم کشتی آزاد استقلال گفت مجموعه‌ای که در فینال لیگ تخلف کرده، این تیم نبود بلکه سازمان لیگ بود که با اقداماتی که انجام داد به تعداد تخلفاتش افزود.

حبیبی: امضا گرفتن از محمد طلایی تخلفی دیگر به تخلفات سازمان لیگ اضافه کرد/ استقلال کار غیرقانونی نکرد

هادی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره حاشیه‌های روز فینال لیگ برتر آزاد اظهار داشت: از نظر قانونی همیشه در مسابقات لیگ، سرپرستان تیم‌ها برگه ارنج را امضا می‌کنند. محمد طلایی مدیرفنی استقلال، کرونا داشت. او را بدون اینکه از جایی خبر داشته باشد گیر انداختند و برگه ارنج تیمی را امضا کرد. این کار سازمان لیگ تخلف و اشتباه بود. چرا برگه‌ای که سرپرست باید امضا کند را به او دادند؟ مثل همه کشتی‌ها باید این کار را سرپرست انجام می‌داد.

وی در مورد اینکه استقلالی‌ها تیم‌شان را برای فینال با ۶ کشتی‌گیر ارنج کرده بودند، خاطرنشان کرد: این کاری بود که در کشتی‌های دیگر هم اتفاق افتاد. مگر در مسابقه‌های صبح روز پنجشنبه و فینال همین اتفاق نیفتاد؟ وقتی برد و یا باخت تیمی مسجل شد، چند کشتی‌گیر روی تشک رفتند و دست حریف‌شان را بالا بردند. در کشتی‌های صبح عزت‌الله اکبری و یدالله محبی هم همین کار را انجام دادند. کار غیرقانونی نکردیم، کار سازمان لیگ و امضا گرفتن از محمد طلایی تخلفی دیگر بود که به تخلفات دیگرشان اضافه کرد.

حبیبی همچنین استفاده از سه ملی پوش در یک کشتی را تخلف دانست و گفت: در دور رفت لیگ تیم هیئت کشتی قائمشهر مقابل چسب رازی از سه ملی پوش استفاده کرد و وقتی اعتراض شد، یدالله محبی را خط زدند و ظهر هم مصوبه جدیدی ارائه کردند در حالی که طبق آیین‌نامه در هر مسابقه می‌شد از دو ملی‌پوش استفاده کرد. این هم اشتباه سازمان لیگ بود. این کارهاست که اسپانسرها را از لیگ فراری می‌دهد.

مربی تیم استقلال گفت: در تیم ما بیش از ۵ نفر کرونا گرفته بودند. عرفان جعفریان، امید خدمتی، سینا غلامی، امیرمحمد یزدانی را هم که خودشان اعلام کردند تستش مثبت بوده، محمدباقر یخ‌کشی، مهدی برائتی و محمد طلایی. طبق آیین‌نامه ما بالای ۵ تست مثبت داشتیم و باید مسابقه‌مان به تعویق می‌افتاد اما قبول نکردند. اینها تخلفاتی بود که اتفاق افتاد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=338549

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر