4
افق انلاین ، اشرف بروجردی

اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری کاندیدای خانم معرفی می‌کنند؟

  • کد خبر : 342889
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۹:۱۵

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت با بیان اینکه بعید است که کاندیدای خانم از جانب اصلاح طلبان معرفی شود، گفت: با بحث‌های صورت گرفته تاکنون هیچ گزینه خانمی مطرح نشده است. حضور و فعالیت خانم‌ها مدنظر قرار گرفته اما گزینه‌ای انتخاب نشده است. از لحاظ اولویت‌ها به این نتیجه رسیده‌ایم که نمی‌توانیم معرفی‌کننده یک خانم باشیم.

به گزارش افق انلاین ، اشرف بروجردی در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص آخرین فعالیت اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، اظهار کرد: جلسات به صورت مستمر تشکیل می‌شود و موضوع از زوایای مختلف مورد بحث قرار می‌گیرد و گزینه‌ها ارزیابی می‌شود. همچنین در خصوص برنامه‌هایی که اصلاح‌طلبان باید داشته باشند نیز بحث‌هایی صورت گرفته است.

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت افزود: همه این موارد و نتیجه بحث و بررسی‌ها تدوین خواهد شد و در اختیار عموم قرار خواهد گرفت تا مردم در انتخاب خود بدانند که به چه کسی و با چه رویکردی قرار است، رأی بدهند.

وی بیان کرد: فعالیت نقش آفرینان و سیاسیون اصلاح طلب ادامه دارد و گفت‌و‌گوهای مستمری صورت می‌گیرد یعنی هیچ روزی در هفته نیست که جمعی شکل نگیرد و بحثی دنبال نشود.

بروجردی اضافه کرد: به نظر من اصلاح طلبان برای بحث و معرفی گزینه‌ها زمان از دست نداده‌اند اما برای رسیدن به یک گزینه ملاحظاتی دارند که ترجیح می‌دهند در حال حاضر این اخبار را بازگو نکنند.

رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی اظهار کرد:تفکر اصلاح‌طلبی در طول سالیان گذشته با مانع‌تراشی‌های زیادی مواجه و به همین دلیل از امکان تاثیرگذاری محروم شده است. این تحدیدها در شرایطی است که تجربه تاریخی نشان می‌دهد،‌ اصلاح‌طلبان با مدیریت آشنایی لازم را دارند و می‌توانند کشور را از این بزنگاه نجات دهند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در خصوص زمان معرفی کاندیداهای اصلاح طلبان نیز گفت: بنا به دلایل مختلف نمی‌توان گفت که اصلاح طلبان دقیقاً چه زمانی و چه کسی را معرفی خواهند کرد؛ قطعاً‌ در موقع مقتضی این کار صورت خواهد گرفت. تقریباً‌ باید اجماع کامل صورت بگیرد و براساس آن نتیجه اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه بعید است که کاندیدای خانم از جانب اصلاح طلبان معرفی شود، گفت: با بحث‌های صورت گرفته تاکنون هیچ گزینه خانمی مطرح نشده است. حضور و فعالیت خانم‌ها مطرح شده اما گزینه‌ای انتخاب نشده است. از لحاظ اولویت‌ها به این نتیجه رسیده‌ایم که نمی‌توانیم معرفی‌کننده یک خانم باشیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=342889

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر