1

ابوترابی: امام خمینی(ره) خط اسلام ناب محمدی را برای مسلمانان ترسیم کرد

  • کد خبر : 34851
  • ۱۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۲

نایب رییس موقت مجلس شورای اسلامی، با بیان این که قدرت کنونی کشور از نظام اسلامی و ولایت رهبری اسلامی است، تصریح کرد: موضع ما موضعی است که کسی جسارت حمله به کشور را ندارد و این قدرت امام خمینی (ره) و ترسیم خط اسلام ناب محمدی برای ملت های مسلمان است.

حجت الاسلام سید “محمدحسن ابوترابی فرد” در آیین بزرگداشت سالگرد پانزدهم خرداد و ارتحال حضرت امام خمینی (ره) که در مسجد الغدیر پایگاه دریایی سیرجان برگزار شد، افزود: ارمغان امام راحل به ملت ایران و همه جهان پیوند مقدس دین و سیاست و دست‌یابی به قدرت دین و مذهب در رسیدن به حق خود است.

  وی تصریح کرد: موضع ما موضعی است که کسی جسارت حمله به ما را ندارد و این قدرت امام خمینی و ترسیم خط اسلام ناب محمدی برای ملت‌های مسلمان است.

  ابوترابی اظهار کرد: اگر ایران اسلامی روی مواضع به حق خود می ایستد و به دنیا ثابت می کند که می توان به حق خود رسید، از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که امام خمینی (ره) آن را هدایت کرد.

  ابوترابی فرد، با تشریح موقعیت نظام اسلامی گفت: حکومت اسلامی در قرن حاضر توانست قدرت پوشالی آمریکا و غرب را بشکند و اگر آمریکا خود را کدخدای دهکده جهانی می دانست امروز باید قبول کند که این قدرت و خوی مستکبرانه به پایان رسیده و باید تابع مواضع به حق ملت ها بویژه مسلمانان بود که نمی خواهند، قدرتی زورگو و مستکبر بر جهان حاکمیت داشته باشد.

  وی انقلاب و نظام اسلامی را ادامه دهنده رسالت و حاکمیت پیامبر (ص) و دین اسلام خواند و تصریح کرد: این نظام مخالف چپاول، غارت و ظلم و ستم است.

  نایب رییس موقت مجلس شورای اسلامی گفت: اگر از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون آمریکا و رژیم صهیونیستی در مقابل حکومت ایران اسلامی ایستاده اند و ملت ایران را نشانه رفته اند به خاطر مقابله آنان با ظلم و ستم در جهان است.

منبع: مجلس نیوز

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=34851

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر