1

بیمه بیش از ۳۰ هزار هنرمند ، خبرنگار و نویسنده در کشور بی سابقه است

  • کد خبر : 37270
  • ۲۶ تیر ۱۳۹۱ - ۲۱:۱۶

هم اکنون ۳۱ هزار نفر را در پوشش تامین اجتماعی داریم که بیش از ۱۴ هزار نفر از این تعداد پارسال بیمه شدند و این بی سابقه است.

افق نیوز:(ofoghnews.ir) وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فعالیت صندوق حمایت از نویسندگان ، روزنامه نگاران و هنرمندان در دو تا سه سال اخیر رشد قابل توجهی داشته است.

سید محمد حسینی در حاشیه افتتاح ساختمان مرکزی صندوق حمایت از نویسندگان ، روزنامه نگاران و هنرمندان در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار واحد مرکزی خبر افزود: هم اکنون ۳۱ هزار نفر را در پوشش تامین اجتماعی داریم که بیش از ۱۴ هزار نفر از این تعداد پارسال بیمه شدند و این بی سابقه است.
وی اضافه کرد: ۲۹ هزار نفر نیز پارسال و امسال تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتند که محدودیتی در این باره وجود ندارد و این کار ادامه خواهد داشت و قشرهای مختلف را در بر خواهد گرفت.
حسینی گفت: نیاز بود صندوق جای ثابت و دائم داشته باشد که این ساختمان در نظر گرفته شد تا پاسخگوی نیازها باشد همچنین در این ساختمان ، نگارخانه ای دائم در نظر گرفته شده است که البته آثار موجود در آن تغییر خواهد کرد.
وی افزود: موضوع دیگری که صندوق پی گیری خواهد کرد وام درمان و مسکن است که در این باره اخیرا توافقی برای ارتقای سلامت و درمان هنرمندان با وزارت بهداشت داشتیم و صندوق کار هدایت و خدمات رسانی را در این باره برعهده دارد.
حسینی اضافه کرد: طرح تکریم از دیگر اقدامات صندوق است که از افراد کهنسال و پیشکسوت حمایت و در این حوزه ماهانه حدود ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت می شود.
وی گفت: با خدماتی که صندوق داشته رضایت بیشتر هنرمندان به ویژه در شهرستان ها جلب شده و با اطلاع رسانی خوبی که شده است بخش عمده ای از هنرمندان تحت پوشش قرار گرفتند که فعالان عرصه های دیجیتال ، مساجد ، قرآن و هنرمندانی که در ورزش های پهلوانی فعالیت می کنند از جمله این افراد هستند.
حسینی افزود: کار خوبی که شده وصول مطالبات قبلی است که موجب می شود هنرمندان بیشتری تحت پوشش قرار گیرند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=37270

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر