1

آخرین وضعیت نقل و انتقالات عجیب یحیی در پرسپولیس

  • کد خبر : 375121
  • ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹

بنابر شنیده ها یحیی گل محمدی تصمیم گرفته است در دیدار حذفی مقابل ون پارس اصفهان به بازیکنانی که کمتر بازی کرده اند میدان دهد.

لیست خروج پرسپولیس رونمایی شد ؟ آخرین خبر از نقل و انتقالات یحیی

به گزارش خبرگزاری افق این دیدار در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی کشور درحالی برگزار می‌شود که پرسپولیس دو بازیکن کلیدی خود را در اختیار نخواهد داشت.

مصدومیت سعید صادقی و محرومیت ترابی فرصت مناسبی برای سروش رفیعی شکل داده تا بار دیگر جایگاه خود را در ترکیب به دست بیاورد.

سروش رفیعی، هافبک بازی‌ساز پرسپولیس، که برخلاف هفته‌های ابتدایی فصل بیشتر از روی نیمکت کار را طی دیدارهای اخیر دنبال کرده، احتمالا یکی از بازیکنانی است که مقابل ون پارس در جام حذفی فرصت حضور در ترکیب اصلی نصیب وی شود.

هافبک تکنیکی سرخ‌پوشان که در فصل گذشته و در ترکیب سپاهان توانسته بود نمایش موفقی از حیث گلزنی و پاس گل به جا بگذارد، در نقل و انتقالات تابستانی به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی بازگشت و پیراهن شماره هفت را بار دیگر به تن کرده است.

اکنون با توجه به مصدومیت سعید صادقی و محرومیت مهدی ترابی به نظر می‌رسد او شانس بیشتری برای همراهی این تیم در اولین جدال حذفی نصیب خود کند و باید دید قادر خواهد بود با نمایشی درخشان در این جدال، بار دیگر جایگاه خود را در ترکیب اصلی به دست بیاورد یا خیر؟

جدا از سروش رفیعی می‌توان به سیامک نعمتی، فرشاد فرجی، کمال کامیابی نیا، امید عالیشاه، وحدت هنانوف، حامد پاکدل و مهدی عبدی هم اشاره کرد. بازیکنانی که در فصل جاری کمتر فرصت بازی در لیگ برتر را پیدا کرده اند و دیدار حذفی مقابل ون پارس اصفهان بهترین فرصت برای آنهاست تا خودی نشان دهند.

چه بسا لیست خروجی باشگاه پرسپولیس از دل همین مسابقه حذفی بیرون بیاید و حتی ممکن است برخی‌ها نیز بعد از این دیدار تصمیم به ماندن بگیرند!

این روزها اخبار و شایعات متنوعی در خصوص نفرات مورد اشاره بالا به گوش می‌رسد که احتمال جدایی برخی از آنها را می‌دهد. بازی حذفی با ون پارس اصفهان می‌تواند بهترین جواب را به تمام ابهامات در این خصوص بدهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=375121

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر