1

شکایت باشگاه پرسپولیس علیه یک پرسپولیسی

  • کد خبر : 375844
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۸

سوت موعود بنیادی فر پایان دیدار دو تیم فولاد خوزستان و پرسپولیس نبود و حواشی بازی ادامه داشت.

به گزارش خبرگزاری افق :سرمربی پرسپولیس بعد از مسابقه در اظهاراتی تند در واکنش به اتفاقات این مسابقه گفت: «نمی‌دانم این لجن‌بازی و بازی کثیف، آخر و عاقبتی برای این تیم دارد یا خیر. اگر داور آن صحنه را به نفع ما پنالتی می‌گرفت، اتفاقات بدی برای او می‌افتاد و خوشحالم که از اینجا جان سالم به در برد». صحبت‌هایی که واکنش فولادی‌ها نیز روبه‌رو شد و علاوه بر صحبت‌های هاشمی‌نسب در نشست خبری، جواد نکونام نیز با انتشار استوری کنایه‌آمیز جواب انتقادها را داد.

جنجال‌های شبانه دیدار فولاد و پرسپولیس کار را به بیانیه دو باشگاه رساند؛ جایی که فولادی‌ها اعلام کردند از یحیی گل‌محمدی به دلیل توهین به این تیم به کمیته اخلاق شکایت خواهند کرد و پرسپولیس هم اعلام کرد همین اقدام را علیه جواد نکونام انجام می‌دهد. سرخپوشان اعلام کردند از موعود بنیادی‌فر و تیم داوری این مسابقه نیز شکایت خواهند کرد.

اما شنیدیم مصاحبه سرپرست فولاد خوزستان نیز باعث شد باشگاه پرسپولیس از سید محمد علوی نیز شاکی شده و به دنبال شکایت باشد.

علوی یک روز پس از این بازی جنجالی در مصاحبه ای عجیب گفت: من که هیچوقت در جنگ و دعوا نبودم و همیشه احترام خودم را نگه داشته‌ام. برد و باخت هم جزئی از فوتبال است، اگر بردی که مبارکت، اگر هم باختی که مبارک تیم حریف. اما من محال است بیایم در مورد یک تیم صحبت کنم. اگر ایشان از حرف‌های من ناراحت شده، باید هم بشود. اصلا گفتم که ناراحت شود. ببینید بار اول آمد این حرف را زد، بار دوم هم گفت، من گفتم ناراحت است، حالا یک چیزی گفته. اما وقتی یک حرفی را هِی تکرار می‌کنی، یعنی تو قصد توهین داری. خب تو چرا باید توهین کنی؟ مگر نان ما را می‌دهی؟  اصلا کاری به تماشاگران ندارم. اما فحش‌های ناموسی‌ای که به آقای نکونام و هاشمی‌نسب دادند، کار خوبی نبود. به هر حال تماشاگر ممکن است حرفی بزند، اما اینکه شما سرمربی یک تیم باشی و بیایی یک مجموعه را خطاب قرار بدهی، درست نیست. ما بازی رفت فحش خوردیم و بعد کمی هم اعتراض کردیم. اما شما چرا تمام نمی‌کنید؟ وقتی داور سوت را زد، او آمد سمت ما و ما هم رفتیم سمت آنها که دست بدهیم. انتظار نداشتیم که این حرف‌ها را بزند. من گفتم عصبانی است و به هر حال او هم یحیی گل‌محمدی است، اما اصرار کرد و اصرار کرد و… من گفتم با کی هستی؟ چقدر بی‌تربیتی. من رفتم گلاویز شوم و واقعیت او را بزنم که جدایمان کردند!

حالا شنیده می‌شود باشگاه پرسپولیس به خاطر این مصاحبه سید محمد علوی تصمیم گرفته است از این بازیکن به مراجع ذی صلاح فوتبالی و کمیته انضباطی شکایت کند.

ناگفته نماند سید محمد علوی سرپرست تیم فولاد خوزستان سابقه بازی در تیم پرسپولیس را در کارنامه دارد.

خبر ورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=375844

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر