0

برگزاری کارگاه آموزشی کارشناسان حراست بانک توسعه تعاون در مشهد مقدس

  • کد خبر : 375959
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۱

کارگاه آموزشی تخصصی کارشناسان فنی حراست بانک توسعه تعاون در مشهد مقدس برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی کارشناسان حراست بانک توسعه تعاون در مشهد مقدس

به گزارش  خبرگزاری افق ، سرپرست دفتر مرکزی حراست بانک توسعه تعاون در کارگاه آموزشی کارشناسان فنی حراست در مشهد گفت: باید نسبت به حوزه حراست استان ، بالاتر از آن دفتر مرکزی حراست فراتر از همه این ها به نظام مقدس جمهوری اسلامی تعصب داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان خراسان رضوی، حسینی مطلق در این کارگاه آموزشی گفت:حضور شما در مشهد مقدس و برگزاری این کارگاه نشان دهنده لطف و نظر خاص امام رضا علیه السلام به خاطر اخلاص در عملتان است.
وی با تاکید بر حفظ و صیانت کارشناسان فنی از خود افزود: ما جزیره جدا از مدیریت شعب نیستیم و همه تلاشمان این است بتوانیم امنیت را برقرار کنیم که این امر مستلزم خودسازی و رعایت اخلاق به عنوان یکی از ارکان صیانت از دیگران است.
وی در ادامه با حوادث اخیر ضمن تشکر ویژه از کارشناسان فنی به خاطر عملکردشان در این ایام گفت: کارشناسان فنی حراست در باب صیانت و مراقبت از اعمال و رفتار هیچ فرقی با رییس حوزه حراست استان ندارند.
در ادامه جلسه رئیس اداره کل حفاظت کارکنان بانک توسعه تعاون گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پایدار هست چون تکیه اش به اهل بیت سلام الله علیهم می باشد.
اصغری در ادامه این نشست با اشاره به روایاتی از اهل بیت(س) در باب حفظ حریم خصوصی افراد گفت: حظ آبرو و شان و منزلت انسان ها در دین و مذهب ما مورد تاکید است و این رفتار باید در کار شما نیروهای فنی نمود عملی و عینی داشته باشد.
رئیس اداره کل حفاظت کارکنان با اشاره به نقش بی بدیل سربازان گمنام امام زمان(عج) در طول عمر انقلاب اسلامی گفت: هر جا که تکیه مان به اهل بیت(س) و توجهات ایشان بوده است در کارها گشایش داشته ایم و پیشرفت کرده ایم.
اصغری ضمن تشکر از زحمات کارشناسان فنی حراست گفت: کار خودتان را مهمترین کار عالم بدانید چرا که رهبر معظم انقلاب فرمودند در جمهوری اسلامی تفکر انقلابی یعنی اینکه همان کاری را که دارم انجام می دهم مهمترین کار و مهم ترین نقطه عالم بدانم.
وی در ادامه با اشاره به حوادث اخیر گفت: یقین بدانید این نظام مقدس که با خون صدها هزار شهید آبیاری شده است روز به روز به قله ظهور نزدیک خواهد شد و قطعا این پرچم به دست امام زمان(عج) خواهد رسید.
در پایان کارگاه آموزشی نیروهای فنی حراست، رئیس اداره کل حراست فیزیکی بانک توسعه تعاون به ارائه گزارشی از عملکرد این حوزه پرداخت.
محمدسجادی درباره جزئیات این کارگاه گفت: در این نشست فنی تخصصی دو روزه کارشناسان فنی با جدیدترین محصولات حفاظتی آشنا و آموزش های کاربردی فنی برای به کارگیری این ابزار در حفاظت شعب ارائه شد.
گفتنی است در ابتدای این مراسم مدیر شعب استان خراسان رضوی ضمن خوش آمدگویی به همکاران حوزه حراست در این کارگاه آموزشی گفت: برگزاری سومین همایش کشوری در طول یک سال در مشهد نشان دهنده اعتماد مدیران ستادی به همکاران استان دارد و مایه مباهات ماست و امیدواریم که توانسته باشیم میزبانی خوبی برای همکاران بوده باشیم.
امین بیدختی در ادامه به نقش کارشناسان فنی استان ها اشاره کرد و گفت: همیشه در سخت ترین شرایط جوی در دورترین نقاط استان هر موقع که به حضورشان نیاز بوده حاضر بوده اند.
مدیرشعب استان خراسان رضوی در ادامه ضمن ابراز امیدواری برای تغییر وضعیت نیروهای شرکتی از سرپرست دفتر مرکزی حراست خواستار پیگیری این موضوع در راستای افزایش انگیزه آنان شد.
همچنین رئیس حوزه حراست استان خراسان رضوی در این کارگاه گفت: برگزاری این کارگاه آموزشی در مشهد نشان از توجه ویژه دفترمرکزی حراست به کارشناسان فنی و افزایش توانمندی های آنها است.
دبیریان در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این دوره تخصصی و فشرده گفت: علاوه بر اینکه فضای آموزشی و یادگیری بین همکاران فنی در این کارگاه تخصص و فشرده برگزار بود توجه به ایجاد فضای معنوی هم مد نظرمان بود.در پایان این کارگاه اموزشی به ۱۰ نفر از کارشناسان فنی برتر هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=375959

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر