1

مراسم تکریم و معارفه مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان لرستان برگزار شد

  • کد خبر : 379723
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

با حکم مدیرعامل بانک توسعه تعاون سید مسعود هاشمی نژاد به‌عنوان سرپرست مدیریت شعب استان لرستان منصوب شد.

مراسم تکریم و معارفه مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان لرستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری افق به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب استان لرستان، درمراسمی با حضور محمدجعفر ایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون، رسول ارجمند مدیر امور سرمایه انسانی، روسای شعب استان به همراه جمعی از مدیران و معاونین دستگاه‌های دولتی و بانک‌های استان، از زحمات فریدون خالویی، مدیرسابق شعب استان قدردانی و سید مسعود هاشمی نژاد به‌عنوان سرپرست مدیریت شعب استان لرستان معرفی شد.
در این جلسه محمدجعفر ایرانی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات فریدون خالویی گفت: جا دارد از زحمات مجموعه و همکاران استان به دلیل حمایت و همراهی ایشان تشکر کنم.وی افزود:تغییر و جابجایی شغلی برای حفظ پویایی و ارتقای سازمان ضروری است و افرادی که به‌عنوان مدیر معرفی می‌شوند علاوه بر ویژگی‌های عمومی باید روحیه جهادی و انقلابی داشته باشند.
در ادامه رسول ارجمند، مدیر سرمایه انسانی بانک بابیان اینکه بهره‌مندی صحیح از نظام جبران خدمت موجب ایجاد حس رقابت و انگیزه و تلاش بیشتر در کارکنان بانک می‌شود، افزود: خلق ارزش برای سازمان و مشتریان از طریق سرمایه انسانی صورت می‌پذیرد که به‌عنوان امانت در اختیار مدیر استان قرارگرفته است و چنانچه نیرو انگیزه و روحیه مناسب برای فعالیت نداشته باشد، بهره‌وری سازمان نیز پایین می‌آید.
سید مسعود هاشمی نژاد سرپرست مدیریت شعب استان عنوان کرد:در جهت تعالی بخشی به اهداف بانک اقداماتی در ادوار گذشته انجام‌شده است اما می‌توان با بهره‌مندی هرچه بیشتر و شناسایی نقاط قوت و تقویت نقاط ضعف، به توسعه هرچه بیشتر دست پیدا کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع جانشین پروری پرداخت و بر توجه ویژه به بحث آموزش کارکنان و مدیران برای توسعه و ارتقای بانک تأکید داشته و شعب مرکزی هر استان را به‌مثابه دانشگاهی جهت پرورش نیروی جانشین متخصص و زبده قلمداد کرد.
در این مراسم خالویی مدیر سابق شعب استان به اقداماتی که در دوره تصدی خود اشاره و برای سید مسعود هاشمی نژاد آرزوی موفقیت کرد.
براساس این گزارش ، سید مسعود هاشمی نژاد مدیر شعب جدید بانک توسعه تعاون لرستان پیش از این رئیس شعبه هرسین،رئیس شعبه مرکزی کرمانشاه،رئیس حوزه حراست ،مدیریت شعب
استان کرمانشاه،معاون اداری و مالی مدیریت شعب استان لرستان،معاون اعتباری حقوقی مدیریت شعب استان لرستان، سرپرست مدیریت شعب استان ایلام و بازرس ویژه مدیریت شعب استان لرستان را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=379723

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر