1

تعهد، تخصص و کارآمدی از مهمترین معیارهای پذیرش مسئولیت در بانک توسعه تعاون است

  • کد خبر : 379867
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳

تعهد، تخصص و کارآمدی از مهمترین معیارهای پذیرش مسئولیت در بانک توسعه تعاون است

تعهد، تخصص و کارآمدی از مهمترین معیارهای پذیرش مسئولیت در بانک توسعه تعاون است

به گزارش خبرگزاری افق :محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در سخنرانی پایانی کارگاه آموزشی مدیران ستادی و استانی اظهار داشت: صداقت، تعهد، کارآمدی، تخصص، پاکدستی، فساد ستیزی، روحیه جوانی و انقلابی، ایمان، هوشمندی و انگیزه و انرژی داشتن از مهمترین ویژگی ها و معیارها برای اعطای مسئولیت در بانک توسعه تعاون است.
وی افزود: شخصی که به خدا و حق الناس متعهد نباشد تعهد کافی به سازمان، مشتریان و جامعه نخواهد داشت.
شیخ حسینی گفت: عملکرد مبتنی بر فرهنگ ناب اسلامی و پایبندی به اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی از سوی مدیران حائز اهمیت است و ضرورت دارد مدیران در مسیر خدمت صادقانه به مردم و در راه رضایت خدا و مردم گام بردارند.
وی تصریح کرد:مدیریت اخلاق گرایانه و ارتقای فرهنگ سازمانی می تواند به افزایش کارآمدی و بهره وری در سازمان کمک کند و توجه به معنویات و برخوداری از اخلاق حسنه می تواند به ترمیم رابطه میان کارگزاران، کارکنان و مشتریان کمک نماید.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون تاکید کرد: نماز مهمترین عبادت و برپا داشتن و اقامه نماز از نشانه های تعهد به خدا است.
وی ادامه داد: رهبری از ارکان مهم نظام سیاسی و اقتصادی کشور است و تبعیت از رهبری و عمل به شعارها و راهبردهای ابلاغی از سوی رهبری می تواند موجب حل بسیاری از مشکلات گردیده و زمینه ساز رشد کشور و جامعه را فراهم سازد.
این مقام بانکی با تبیین هدف خلقت انسان گفت: هدف خلقت انسان در واقع تکامل انسانیت، بندگی و آزمایش است و خدمت به ناس و عموم مردم از مهمترین اهداف آفرینش و آزمایش هایی است که به ویژه متوجه مدیران، کارگزاران نظام و مجموعه بانک توسعه تعاون است.
وی ادامه داد: عملکرد بانک فقط شامل شاخص های عملکرد کمی نیست بلکه یکی از اهداف نهایی همه بنگاه‌های اقتصادی جلب رضایت مشتریان ،ارائه خدمت همراه با تکریم آنها است که نه تنها باعث خلق ارزش برای مشتریان و به تبع سازمان می‌شود بلکه در راستای اهداف غایی از خلقت انسان و می باشد و بایستی یکی از شاخص های مهم عملکردی و ارزیابی مدیران و کارکنان بانک توسعه تعاون قرار می گیرد.
شیخ حسینی گفت: موضوع جانشین پروری در بانک بسیار مهم است و فرآیند استعدادیابی و شایسته گزینی و برگزاری دوره های تخصصی مهارت مدیریتی و ارتقاء سطح دانش بانکی برای برگزیدگان و نخبگان از برنامه های مهم ماست که فرآیند آن در بانک شروع شده است و در سال‌جاری اجرا خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=379867

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر