2

از خرید یوان چین با وانیکس تا امپراطوری یوان

  • کد خبر : 380289
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳

خرید یوان چین یکی از عملیات‌های بسیار مهمی است که بازرگانان برای اینکه بتوانند کالا وارد کشور کنند باید آن را به‌خوبی بشناسند و انجام دهند. احتمالا با خودتان می‌گویید که خرید یوان چین کاری ندارد. رفتن به صرافی همان و خرید یوان هم همان. 

 

وقتی بحث حواله ارزی یوان برای بانک‌های چینی و درحقیقت روش پرداخت هزینه خرید کالا از چین درمیان باشد، قضیه چندان ساده نخواهد بود. در واقع شما در این حالت به یک شرکت واسطه نیاز دارید که کار خرید را انجام دهد. اینگونه است که در نهایت می‌رسیم به خرید یوان چین با وانیکس که یکی از این شرکت‌های بازرگانی واسطه است. اما چرا واردات از چین و چرا یوان؟ چرا دلار نه؟

برای خرید یوان چین با وانیکس با کمترین کارمزد کلیک کنید

امان از جنس چینی

حتما شما هم بارها هنگام بحث درباره کالاهای مختلف موجود در بازار ایران این جمله را شنیده‌اید که امان از جنس چینی، اصلا به درد نمی‌خورد. راستش این جمله تا حد زیادی به واقعیت نزدیک است.

متاسفانه بعضی بازرگانان وقتی به چین سفر می‌کنند تا کالا خریداری و وارد کشور کنند، تنها به دنبال سود بیشتر هستند و به‌هیچ‌وجه کیفیت کالاهای تولید شده را در نظر نمی‌گیرند. در کشور چین عمده‌فروشی‌های زیادی وجود دارد و طبیعتا بعضی از آنها دست به ساخت تولیدات بسیار کم‌کیفیت و با قیمت خیلی ناچیز می‌زنند.

وگرنه اجناس باکیفیت تا دلتان بخواهد در چین تولید می‌شود. پس این جمله امان از جنس چینی برای تنها بخش کوچکی از تولیدات این کشور که شاید ۱ صدم درصد کل تولیدات آنها هم نباشد بکار می‌رود نه برای هر کالایی که در کشور چین تولید می‌شود.

کالاهای با کیفیت این کشور در حال حاضر به تمام نقاط دنیا صادر می‌شود. حتی ایالات متحده آمریکا هم که بزرگ‌ترین اقتصاد دنیا را دارد، از کالاهای چینی خریداری کرده و وارد می‌کند.

چگونه کالا از چین وارد کنیم؟

برای اینکه بتوان از این تولیدکننده بزرگ کالا وارد کرد، لازم است که سه مرحله عملیات انجام داد. اول شما باید در چین شرکت‌های تامین‌کننده کالایی که قصد خریداری دارید را یافته و با آنها وارد مذاکره بر سر قیمت شوید. بعد باید برای آنها سفارش خرید ارسال کنید.

سفارش خرید یک پیش‌فاکتور است که پروفرما هم نامیده می‌شود. در پروفرما باید قیمت خرید، تعداد کالا و روش پرداخت هزینه خرید اجناس درج شود. دقیقا در بخش تعیین روش پرداخت هزینه خرید اجناس است که خرید یوان چین با وانیکس مطرح می‌شود.

احتمالا در این مرحله این سوال برای شما ایجاد می‌شود که چرا چین با یوان تجارتش را انجام می‌دهد و نه دلار؟ کشور چین به‌خاطر سیاست‌های ارزی و کمک به رشد اقتصادی کشورش چند سالی است که یوان را جایگزین دلار کرده و با یوان تمام مبادلات تجارت بین‌المللش را انجام می‌دهد.

این کار بعضی احتمالات را ایجاد کرده که ممکن است کل کشورهای آسیایی به استفاده از یوان به‌جای دلار روی آورند. نتیجه اینکه شاهد ایجاد امپراتوری یوان در شرق آسیا هستیم و احتمالا دیگر دلار تنها ارز اصلی تبادلات بین‌المللی نباشد.

روش خرید یوان چین با وانیکس

برای خرید یوان چین و ارسال آن برای شرکت فروشنده چکار باید کرد؟ برای اینکه بتوانید حواله یوان برای شرکت فروشنده بفرستید، لازم است که در ابتدا مشخص کنید که از چند روش موجود برای این کار، کدام را انتخاب خواهید کرد:

  • وسترن یونیون: این روش برای واردات کالاهایی که فورس ماژور هستند، ارائه می‌شود. همچنین از این روش برای تبادلات ارزی و کسب درآمد هم استفاده می‌شود.
  • روش ریا: اگر حساب بانکی تفکیک شده ندارید، این روش بهترین راه برای ارسال حواله ارزی است. بخصوص که در زمانی بسیار کوتاه انجام می‌شود.
  • روش RMB: امروزه اکثر بازرگانان روی به این روش آورده‌اند. روشی که برای بازرگان ایران بهترین گزینه است.

خرید یوان چین با وانیکس اینگونه به شما در ارسال حواله ارزی کمک می‌کند که تمام مراحل خرید یوان تا ارسال آن به حساب بانکی شرکت فروشنده را برعهده گرفته و نیازی نیست که شما هیچ کاری انجام دهید.

همچنین با سپردن کارهای خرید یوان به وانیکس دیگر خیالتان از درست بودن روش پرداختی راحت خواهد بود؛ چراکه تجربه بالای این شرکت در خرید و ارسال حواله ارزی یوان به شما کمک خواهد کرد که بهترین نوع ارسال را برای واردات انتخاب کنید.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=380289

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر