3

هیچ راهی جز نابودی اسرائیل وجود ندارد

  • کد خبر : 39068
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۲

هیچ راهی جز مقاومت و پایداری تا رفع کامل نابودی اسرائیل وجود ندارد و در راه آزادی فلسطین، مردم مسلمان دنیا باید پشتیبان و حامی مردم مظلوم فلسطین باشند.

افق نیوز:(ofoghnews.ir) رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: روز قدس، نمایشگر این حقیقت است که هیچ راهی جز مقاومت و پایداری تا رفع کامل تجاوزگری و نابودی اسرائیل وجود ندارد.

سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در پیامی به مناسبت روز قدس آورده است: روز قدس که به ابتکار رهبر فقید انقلاب حضرت امام خمینی (ره) روز مقاومت در برابر ظلم و ستم صهیونیسم غاصب است، نمایشگر این حقیقت است که هیچ راهی جز مقاومت و پایداری تا رفع کامل تجاوزرگری و نابودی اسرائیل وجود ندارد و در راه آزادی فلسطین، مردم مسلمان دنیا باید پشتیبان و حامی مردم مظلوم فلسطین باشند.

در بخشی دیگر از این پیام آمده است : اینک آزادی قدس شریف وابسته به مسلمانان و قیام و شعار آنها شده است و این همه نبوده جز به برکت دم مسیحایی آن روح الهی که چند دهه پیش از این نوید این روزها را داد و با اراده آهنین و الهی خود انقلاب اسلامی را رهبری کرد و چراغ هدایت آن را در جهان روشن نمود و با پی‌ریزی روز جهانی قدس، قلبی تپنده را در جهان اسلام به تپش درآورد که هر سال خون تازه در رگ جنبش فلسطین دمیده و نمی‌گذارد این قطعه پاره پاره شده از جهان اسلام مورد فراموشی قرار بگیرد.

در ادامه این پیام همچنین آمده است: بار دیگر تجلی رمضان در انتهای راه آسمانی‌اش، به لحظه رسالت قدسی خود برای رهایی بشریت رسیده و در این فراز ” قدس”، حرف اول و آخری است که هیچ کیدی نتوانسته آن را از دل و زبان امت اسلامی برکند.

در پایان این بیانیه تصریح شده است: در این نقطه حساس و سرنوشت ساز بلاد اسلامی، امت خداجوی و بهره مند از فیوضات عطر روحبخش قرآن و ضیافت الهی را به شرکت هر چه باشکوه و پرشورتر در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت می‌کنیم. امید ‌آنکه پایداری امت اسلامی در برابر تهدیدات صهیونیسم بیش از پیش استوار گردیده. جبهه اسلامی در سوریه تقویت شده،‌ تعدی به مسلمانان کمتر و خون تازه در رگ‌های مبارزان اسلامی در جای جای جهان تزریق شود/ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=39068

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر