1

آستان قدس: قرارداد ریحانی دقیقاً با ضوابط و آئین‌نامه معاملات آستان قدس بود

  • کد خبر : 39182
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۱

آستان قدس رضوی در بیانیه ای با اشاره به برداشت های مختلف در خصوص قرارداد زلال بی انتها گفت: قرارداد سرکار خانم ریحانی دقیقا با ضوابط و آئین‌نامه معاملات آستان قدس بوده است

به گزارش افق و نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی متن بیانیه به شرح زیر می باشد:

باسمه تعالی


نظر به برداشت‌های گوناگون رسانه‌ها از گفتگویی که در خصوص مستند «زلال بی‌انتها» انجام شده است، به اطلاع‌ می‌رساند:
۱- قرارداد سرکار خانم ریحانی در خصوص تهیه و تولید مستندهای آئینی حرم مطهر رضوی با عنوان «زلال بی‌انتها» در قالب ۱۰ اثر ۲۵ دقیقه‌ای به مدت کلی ۲۵۰ دقیقه و به مبلغ پانصد میلیون تومان به سفارش معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی منعقد گردیده است و دقیقا مطابق با ضوابط و آئین‌نامه معاملات آستان قدس رضوی بوده است و تاکنون بیش از ۷۰۰ دقیقه از تصاویر باکیفیت مطلوب و ارزشمند تحویل این مجموعه گردیده است.
لازم به توضیح است سایر ارقام مطرح شده توسط ایشان مربوط به برآوردهای احتمالی از سایر پروه‌هایی است که در دست بررسی بوده و جنبه عملیاتی پیدا نکرده است.
۲- ایجاد علاقه عاطفی در هنرمندان برای انجام کار در حرم مطهر رضوی و تقدیم اثر هنری به پیشگاه امام رضا (علیه‌السلام) با برخی رویه‌های اداری معمول در سایر نهادها متفاوت است. آستان قدس رضوی در این گونه موارد ضمن رعایت اصول و مقررات، سعی بر حمایت و همکاری دارد و ملاک اصلی، کیفیت و خروجی کارهاست. تصاویر تهیه شده توسط تهیه کننده محترم در خصوص مستند «زلال بی‌انتها» از کیفیت بسیار بالا و ارزشمندی برخوردار بوده و مورد تأیید کارشناسان و اهل فن این حوزه قرار گرفته است.
شایان ذکر است قبل از این، مشابه این گونه همکاری‌ها با شخصیت‌ها و اساتید برجسته هنری مانند مجید مجیدی، منوچهر طیاب، محمد رضا اصلانی، رسول صدر عاملی و… در زمینه تهیه و تولید مستندهای گوناگون از فعالیت‌های آستان قدس رضوی صورت پذیرفته و کارهای ارزشمندی تولید شده است.
۳- این معاونت ضمن احترام به دغدغه‌های فرهنگی و هنری اصحاب محترم رسانه انتظار دارد همواره جایگاه رفیع معنوی و قداست ملکوتی این آستان مقدس را در نظر داشته باشند و از درج مطالب حاشیه‌ای که احتمالا موجب تشویش اذهان عمومی نسبت به این مجموعه مذهبی می‌شود، پرهیز نموده و نظرات حرفه‌ای و تخصصی خود را از مجاری مشخص پیگیری نمایند.
در مورد این پروژه خاص که تصویرگر بخش اندکی از افتخارات و خدمات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی در صیانت از موقوفات و نذورات حرم مطهر امام رضا (علیه‌السلام) محسوب می‌گردد نیز قضاوت اصلی را به زمان ارائه کار واگذار می‌کنیم.

سید جلال حسینی
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=39182

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر