3

افشاگری افشارزاده بعد از پایان المپیک شنیدنی است !

  • کد خبر : 39722
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۰

حذف سوال برانگیز یوسف کرمی یکی از مسائلی است که ابهام های زیادی را به همراه داشته و هنوز هم هیچ پاسخ روشنی به این ابهام ها داده نشده اما اظهار نظری که از قول افشارزاده شنیده می شود، نکته های جالبی را در خود دارد.

افشارزاده در واکنش به حذف ناباورانه یوسف کرمی از المپیک می گوید: «ناظر ما در فدراسیون تکواندو، پیش از سفر به لندن به ما اعلام کرده بود که یوسف وضعیت خوبی ندارد و ما قبل از مسابقه ها هم می دانستیم که شاید این اتفاق بیفتد و یوسف نتواند خوب نتیجه نگیرد»

سرویس ورزشی بولتن نیوز؛ بهرام افشارزاده  یکی از معدود مدیران ورزش ایران است که به خوبی فضای المپیک را می شناسد، به همین دلیل در تمام روزهای پیش از المپیک سعی کرد آرامش کاروان ایران حفظ شود اگر چه در موارد زیادی مسائل خارج از دست او بود. با این حال وقتی درباره شرایط کاروان و ورزشکاران می پرسیدیم، تمام سعی دبیر کل کمیته ملی المپیک این بود که نشان دهد، همه چیز روبراه است اما انگار در یک مورد اشتباه کرد؛ آنهم درباره کاپیتان تیم ملی تکواندو و نتیجه ای که گرفته شد.

حذف سوال برانگیز یوسف کرمی یکی از مسائلی است که ابهام های زیادی را به همراه داشته و هنوز هم هیچ پاسخ روشنی به این ابهام ها داده نشده اما اظهار نظری که از قول افشارزاده شنیده می شود، نکته های جالبی را در خود دارد.

در تمام روزهایی که کاروان ایران آماده می شد تا راهی لندن شود، یوسف کرمی به عنوان یکی از امیدهای اصلی کاروان ایران به حساب می آمد و طلای او در کنار مدال بهداد سلیمی به عنوان قطعی ترین مدال های زرین کاروان ایران پیش بینی می شد اما بعد از نتیجه ای که یوسف به دست آورد، همه چیز تغییر کرد. کاپیتان تیم ملی تکواندو عنوان کرد که در حین مسابقه خواب بوده و ذوالقدر، دبیر فدراسیون هم پای بدخواهان را به ماجرا باز کرد اما در کنار این اظهار نظرها، واکنشی که افشارزاده نشان می‌دهد، در نوع خود جالب توجه است.

او مصدومیت یوسف را پیش می‌کشد و می‌گوید:« ناظر ما در فدراسیون تکواندو، پیش از سفر به لندن به ما اعلام کرده بود که یوسف وضعیت خوبی ندارد و ما قبل از مسابقه ها هم می دانستیم که شاید این اتفاق بیفتد و یوسف نتواند خوب نتیجه نگیرد.»

این اظهار نظر عجیب در حالی از زبان افشارزاده شنیده می شود که پرسش دیگری با این مضمون به وجود می آید که اگر اینطور بوده (یعنی از قبل می دانستند یوسف وضعیت خوبی ندارد)، چرا مسوولان فدراسیون تکواندو و کمیته ملی المپیک ، تصمیم دیگری نگرفتند و ورزشکار دیگری را جایگزین نکردند؟

افشارزاده برای پاسخ به این پرسش وقت کم را پیش می کشد اما همه ما می دانیم که کمیته ملی المپیک تا نیمه دوم تیرماه می توانسته نام دیگری را جایگزین کند ضمن اینکه برای نفر جایگزین یوسف هم آی دی کارت صادر شده بود بنابراین مشکلی از این بابت وجود نداشته است. وقتی این مسائل را کنار هم می گذاریم،  به این پرسش می رسیم که اگر نتیجه نگرفتن یوسف پیش از شروع المپیک برای مسوولان مربوطه مسجل شده بود، چه اصراری برای اعزام او به لندن وجود داشته است انهم در شرایطی که همه از احتمال مدال آوری کاپیتان تیم ملی تکواندو حرف می زدند؟

اگر مسوولان می دانستند یوسف انقدر از شرایط ایده آل دور شده که نمی تواند نتیجه بگیرد، باید پیش از اعزام این موضوع را اعلام و فرد دیگری را جایگزین می کردند؛ اگر هم اینطور نبوده، پس یعنی اینکه الان دارند بهانه می آورند ؛ و در هر دو صورت است که می بینیم از سوی مسوولان مربوطه اشتباهی صورت گرفته است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=39722

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر