2

تقویم آموزشی نیمسال اول سال تحصیلی ۹۲-۱۳۹۱ دانشگاه شریف

  • کد خبر : 40271
  • ۱۳ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۹

زمان‌بندی و راهنمای ثبت‌نام دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری ورودی ۱۳۹۱ دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد.

تقویم آموزشی نیمسال اول سال تحصیلی ۹۲-۱۳۹۱ دانشگاه شریف به شرح ذیل است:

ثبت‌نام دانشجویان کارشناسی شنبه ۱۱ تا سه‌شنبه ۱۴ شهریور، ثبت‌نام دانشجویان تحصیلات تکمیلی (ورودی ۹۰ و ماقبل)، از شنبه ۱۸ تا دوشنبه ۲۰ شهریور، ثبت‌نام دانشجویان تحصیلات تکمیلی (ورودی ۹۱) سه‌شنبه ۲۱ شهریور، شروع کلاس‌ها شنبه ۲۵ شهریور، ترمیم و ثبت‌نام با تاخیر از شنبه دوم تا چهارشنبه پنجم مهر، هفته ارزشیابی از شنبه ۱۸ آذرماه تا شنبه ۲۵ آذر، آخرین مهلت تقاضای حذف نیمسال چهارشنبه ۲۲ آذر، حذف تک درس سه‌شنبه ۲۸ آذر و چهارشنبه ۲۹ آذر،

پایان کلاس‌ها چهارشنبه ۶ دی ماه، امتحانات پایان نیمسال دوشنبه ۱۱دی تا شنبه ۳۰ دی‌ و مهلت ارسال نمره به آموزش یکشنبه ۱۵ بهمن ماه تعیین شده است.

ضروری است کلیه دانش‌آموزان قبل از ثبت‌نام برای گرفتن مجوز ثبت‌نام به اساتید راهنما در دانشگاه‌ها مراجعه کنند. دانشجویان ارشد و دکتری بدون محدودیت زمان‌بندی می‌توانند در این روز ثبت‌نام کنند.

نحوه ثبت‌نام دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری ورودی ۱۳۹۱

توصیه می‌شود قبل از شروع ثبت‌نام، امکان دسترسی خود به سیستم آموزش را با مراجعه به سایت آموزش دانشگاه (/http://edu.sharif.edu یا http) یا (/http://edu.sharif.ir یا http) بررسی کنید. برای کار با سامانه آموزش فقط از اینترنت اکسپلورر ویندوز استفاده کنید.

برای ورود به سیستم، شناسه کاربر، «شماره دانشجویی» و رمز عبور، «شماره شناسنامه» (یا رمزی که قبلا انتخاب کرده‌اید) است.در صورتی که رمز عبور خود را تغییر نداده‌اید، حتما و در اولین اقدام، با مراجعه به منوی «مطلوبات کاربر» آن را عوض کنید.

برای آگاهی از برنامه دروس، به تابلوی اعلانات دانشکده‌ها و یا سایت آموزش دانشگاه (از روز چهارشنبه هجدهم مرداد) مراجعه کنید.

توجه کنید که مسوولیت ثبت‌نام و ترمیم با شخص دانشجو است و در صورت محول کردن این مسوولیت به شخص دیگر و بروز مشکل هیچ عذری پذیرفته نیست. دانشجویان پس از اتمام ثبت‌نام برای اطلاع از دروس درج شده در ثبت‌نام قطعی خود حتما به سامانه آموزش مراجعه کنند (به خصوص اگر درسی در لیست انتظار بوده است)

ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=40271

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر