1

اجلاس تهران، آمادگی جهان اسلام برای رسیدن به یک حکومت واحد را کلید زد

  • کد خبر : 40447
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۲

حبیب الله عسگراولادی گفت:ما برای جهانی شدن باید مقدماتی را فراهم کنیم و یکی از مقدمات این است که ما قدرت اسلام را ارائه دهیم

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه ایران نشان داد حتی در تحریم می‌تواند یک اجلاس جهانی را با بالاترین کیفیت اداره کند، گفت: اجلاس تهران، آمادگی جهان اسلام برای رسیدن به یک حکومت واحد را کلید زد.

حبیب الله عسگراولادی در جمع طرفداران حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: امروز مشرکان به رهبری آمریکا و غرب نمی‌خواهند اسلام جهانی شود و همواره اسلام هراسی را ترویج می‌کنند.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: ما برای جهانی شدن باید مقدماتی را فراهم کنیم و یکی از مقدمات این است که ما قدرت اسلام را ارائه دهیم اگر اسلام ما فردی و یا خانوادگی باشد و اسلام ما اسلام اجتماعی یا اسلام منطقه‌ای و جهانی نباشد چطور می‌توانیم بر ادیان و مکاتب دیگر چیره شویم.

وی با اشاره به اجلاس نم گفت: رسانه‌های غربی ناچار شدند که فرمایشات مقام معظم رهبری را منتشر کنند و این مسأله نشان می‌دهد در جهان، ایران مقتدر اسلامی با اسلامی که معرفی کرده می‌تواند جهان را اداره کند.

عسگراولادی افزود: اجلاس نم علاوه بر برکات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی برکات دیگری هم داشت؛ ایران نشان داد حتی در تحریم می‌تواند یک اجلاس جهانی را با بالاترین کیفیت اداره کند.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری فرمایشات مقام معظم رهبری را در اجلاس غیرمتعهدها حکیمانه دانست و با اشاره به مدل حکومتی اسلامی افزود: کشورهای اسلامی باید بر اساس فرهنگ خود حکومت اسلامی تشکیل دهند.

وی تاکید کرد: بسیاری از سران کشورهای غیرمتعهد رهبری مقام معظم رهبری را غیر قابل تردید دانستند و برخی گفتند فرمایشات ایشان از عمق معنوی برخوردار بود و اینکه بهترین استراتژی را داشت و ما به این مسأله می‌رسیم که اسلام ناب محمدی در جهان رو به حرکت است.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=40447

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر