3

گفت و گوی “گلشیفته فراهانی ” با بی بی سی +تصاویر

  • کد خبر : 40955
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۵

گلشیفته فراهانی که پیشتر گفته بود «پدرش از پس از عریان شدنش خوشحال هم شده» ، گفت که هدف و انگیزه خاصی از عکس عریانی که انداخته بود، نداشته و نمی خواسته “پرچم دار” موضوع خاصی باشد!

 

در حالی که اقدام خلاف اخلاق گلشیفته فراهانی همچنان جنجال برانگیز است ، بالاخره لب به سخن گشود و با بی بی سی فارسی به گفت و گو نشست. او گفت که این اتفاق [عریان شدن] و بازتاب هایش، برای او شوک عظیمی بوده است.

گلشیفته فراهانی که پیشتر گفته بود «پدرش از پس از عریان شدنش خوشحال هم شده» ، گفت که هدف و انگیزه خاصی از عکس عریانی که انداخته بود، نداشته و نمی خواسته “پرچم دار” موضوع خاصی باشد!

فراهانی در پس اقدام غیراخلاقی اش، “زیبایی”هایی را نیز کشف کرده است: تمام زیبایی آن داستان این بود که مخالفان و موافقان حرکت من پاسخ همدیگر را دادند و داستان تمام شد.!

اوایل سال جاری میلادی انتشار عکس برهنه ای از گلشیفته فراهانی در وبسایت مجله فرانسوی فیگارو و در پی آن، انتشارش در شبکه های اجتماعی، واکنش های گوناگونی در داخل و خارج از ایران برانگیخت.

او گفت: “متاسفانه در ایران بر هر حرکتی مهر سیاسی می زنند، ولی خیلی از مسائل نه ربطی به سیاست دارند و نه حرکت سیاسی هستند. فقط داستان های ساده ای هستند که در زندگی اتفاق می افتند.”

فراهانی با اشاره به برخی اظهارنظرها که اقدام او را سیاسی می دانند، گفت “من با این موج آشنا هستم که می آید و بعد می رود و اتفاق خوبی که می افتد این است که میزگردی بین افراد مختلفی برگزار می شود و بسیاری از پاسخ ها داده می شود.” وی می گوید بحث درباره عکس برای او نیز جالب بوده و او هم مانند یک خواننده واکنش ها را دنبال می کرده است.

گلشیفته فراهانی در پاسخ به این سئوال که آیا هنگام قرار گرفتن در رو به روی دوربین انتظار داشته که آن عکس این چنین بحث برانگیز باشد، گفت که قرار نبود که آن عکس در آن سطح وسیع منتشر شود و چنین انتظاری نداشته است. او گفت که واکنش مردم در ابتدا برای او شوک عظیمی بود.

فراهانی درباره خروجش از ایران و فعالیت در خارج از کشور گفت: “زمانی ناهنجارهایی در جامعه ای وجود دارد که این ناهنجارها مطلق نیستند و زمان های مختلف قابل تغییرند. زمانی من در ایران زندگی و کار می کردم، هیچگاه قانون شکنی نکردم و بازیگر بی سر و صدایی بودم. ولی نخواستند که آنجا کار کنم. باید تصمیم می گرفتم آنجا بمانم و کار نکنم یا خارج شوم و کار کنم.”

 
آخرین نیوز
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=40955

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر