2

نحوه دستگیری و محل زندگی کارگردان فیلم موهن +تصاویر

  • کد خبر : 41064
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۳

اما درپی پی‌گیری‌ها و مصاحبه با عوامل فیلم مشخص شده است که یک موسسه خیریه مسیحی به نام ” رسانه مسیح” شرکت تولید کننده این فیلم موهن بوده است.

افق(ofoghnews.ir):در جریان انتشار خبر بازداشت کارگردان فیلم موهن در آمریکا خبرگزاری‌های این کشور تصاویری را از محل زندگی این فرد منتشر کردند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ مقامات پلیس فدرال آمریکا امروز به خانه ناکولا باسلی فردی که به احتمال بسیار زیاد کارگردان فیلم موهن است رفته و از وی بازجویی به عمل آورده‌اند. البته هنوز جزییات دقیقی از مصاحبه ناکولا با خبرگاران در دسترس نیست.

اما درپی پی‌گیری‌ها و مصاحبه با عوامل فیلم مشخص شده است که یک موسسه خیریه مسیحی به نام ” رسانه مسیح” شرکت تولید کننده این فیلم موهن بوده است.

مقامات فدرال در حال بازجویی نقولا باسلی کارگردان فیلم موهن هستند و او را به اداره پلیس کالیفرنیا منتقل کرده‌اند.

موسسه خیریه Media For Christ‌ (رسانه مسیح) موسسه‌ای غیر دولتی است که سال گذشته ۱ میلیون دلار برای پروژه “درخشش نور مسیح در جهان” صرف کرد که به عنوان شرکت تولید فیلم موهن معرفی شده است.

بنا به گزارشات قبلی و تایید مقامات فدرال، ناکولا فرد کلیدی پشت فیلم است.

بیشتر قسمت‌های فیلم موهن در دو هفته در انباری که به مرکز خیریه رسانه مسیح تعلق دارد انجام شده است.

رسانه مسیح که برنامه‌ای با نام “The Way TV” را تولید می‌کند، گفته می‌شود حدود ۶۵۰ هزار دلار برای تولید فیلم موهن در سال ۲۰۱۱ فرستاده است. اما فیلم این هزینه‌ها را تکذیب کرده و مشخص نیست که برای فیلم نیز خرج کرده است یا خیر.

به گزارش آسوشیتدپرس گرچه فیلم از لحاظ محتوا بی‌ارزش و غیر قابل استناد است، اما هزینه آن به خاطر بازیگران حرفه‌ای و عوامل استخدامی حداقل ده‌ها هزار دلار بوده است.

به گفته مورس،مدیر بخش برق‌رسانی فیلم، این فیلم حدود ۱۵ تا ۱۶ روز فیلم‌برداری آن طول کشیده و ۹۰ درصد آن در استودیوهای موسسه خیریه مسیحی رسانه مسیح انجام شده است.

دیالوگ‌ها به صورت روزانه به دست بازیگران می‌رسیده است و هرگز فیلم‌نامه کامل وجود نداشته است. مورس ادعا می‌کند هیچ ذکری از نام پیامبر اسلام در فیلم برداری وجود نداشت.

مورن می‌افزاید:‌ این غیرحرفه‌ای ترین فیلمی بود که در طول عمرم کار کرده بودم. به تخمین وی هزینه تولید فیلم حدود ۱۰۰هزار دلار است.

هم‌چنین رییس موسسه رسانه مسیح جوزف نصرالله عبدالمسیح نیز هنوز صحبتی نکرده است.

عبدالمسیح یک مسیحی قطبی مصری‌الاصل بوده و شخصیتی ضد اسلامی‌است. او بارها در تظاهرات‌های ضد ساخت مسجد در آمریکا شرکت کرده است.

نکته جالب توجه این است که نصرالله دوست نزدیک استیو‌کلین یکی از عوامل اصلی فیلم موهن است.

نصرالله در کنار استیو کلین

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=41064

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر