2

فیلم ضد اسلامی کار مورمون‌های سیا و صهیونیست‌ها بود

  • کد خبر : 41175
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۴

تحلیل‌گر: فیلم ضد اسلامی کار مورمون‌های سیا و صهیونیست‌ها بود پرس تی وی، یک تحلیل‌گر سیاسی می‌گوید چند گروه از جمله مورمون‌ها در سازمان سیا و صهیونیست‌ها در پس تولید فیلم‌موهن جنجال‌برانگیزی هستند که در امریکا ساخته شده است. دکتر وبستر گریفین تارپلی، نویسنده و مورخ امریکایی در مصاحبه با شبکه پرس تی‌وی گفت: «من […]

تحلیل‌گر: فیلم ضد اسلامی کار مورمون‌های سیا و صهیونیست‌ها بود
پرس تی وی، یک تحلیل‌گر سیاسی می‌گوید چند گروه از جمله مورمون‌ها در سازمان سیا و صهیونیست‌ها در پس تولید فیلم‌موهن جنجال‌برانگیزی هستند که در امریکا ساخته شده است.
دکتر وبستر گریفین تارپلی، نویسنده و مورخ امریکایی در مصاحبه با شبکه پرس تی‌وی گفت: «من فکر می‌کنم باید دریابیم که ساخت این فیلم، اقدام تعمدی سازمان‌های اطلاعاتی بود تا مسلمانان را تحریک کنند و اگر بخواهم دو یا سه عنصر را در ساخت این فیلم شناسایی کنم نخست باید از مافیای مورمون در سازمان مرکزی اطلاعات امریکا نام ببرم. گروه مافیایی مورمون متشکل از مقام‌های عالی رتبه سازمان اطلاعات و جاسوسی امریکا است که پیروزی میت رامنی را در انتخابات ریاست جمهوری امریکا خواستارند و فکر می‌کنند با به راه انداختن جریان و حوادثی که اکنون شاهد آن هستیم، می‌توانند چهره اوباما را در نظر مردم امریکا تخریب کنند.»

به گفته تارپلی، این گروه از «برنت اسکوکروفت» پیروی می‌کنند که سال‌ها مرد دست راست هنری کیسینجر» (وزیر خارجه وقت امریکا) بود.

این تحلیل‌گر امریکایی در ادامه دومین عنصر را بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسرائیل، حزب لیکود و «گروهی از نومحافظه‌کاران» برشمرد که «خود را به اردوگاه انتخاباتی میت رامنی متصل کرده‌اند.»

وی همچنین، عربستان سعودی، «احتمالا مذهب سعودی و پادشاهی سعودی و یا سلسله مراتب سعودی» را عنصر سوم تاثیرگذار در ساخت این فیلم دانست.

تارپلی در ادامه به پیوندهای بین «سم باسیل یا ناکولا باسلی ناکولا»، مردی که مسئولیت ساخت فیلم موهن ضد اسلامی را بر عهده گرفته است و ژوزف نصرالله، مسیحی قبطی اهل مصر اشاره کرد که ریاست مجموعه‌ای به نام «رسانه مسیحی» را بر عهده دارد.

دکتر تارپلی در ادامه به به چهره‌های دیگر همچون «استیو کلین، مروج فیلم ضد اسلامی و تری جونز، کشیش بدنام قرآن‌سوز، پاملا گلر و دانیل پایپز» اشاره کرد و گفت که این افراد با حمایت از چنین فیلم‌هایی مروج اسلام‌هراسی و ناآرامی در جهان هستند.

وی تصریح کرد: «من فکر می‌کنم پاملا گلر هسته مرکزی همه این رخدادها باشد. این زن یک اسلام‌‌پژوه حرفه‌ای است و با اسرائیلی‌ها بسیار نزدیک است. همچنن دانیل پایپ هم از جمله این افراد است. وی یک استاد دانشگاه و شخصی است که چهار استاد فلسطینی دانشگاه‌های امریکا را از کار اخراج کرد.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=41175

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر