2

شهردار بروجرد استیضاح و سرپرست جدید معرفی شد

  • کد خبر : 41380
  • ۲۹ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۶

جلسه استیضاح شهردار بروجرد، عصر سه شنبه در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر بروجرد برگزار و سرپرست جدید این شهرداری معرفی شد.

افق(ofoghnews.ir): الهیار گودرزی که از سال ۱۳۸۶ سکان شهرداری بروجرد را بر عهده گرفته بود، با توجه به نظر اعضای شورای شهر بروجرد مبنی بر نواقص و تنگناهایی در حوزه مدیریت شهری استیضاح شد.

بر اساس قانون رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بروجرد با ارائه سئوالاتی به شهردار بروجرد، ۱۰ روز مهلت به وی داده بودند تا به سوالات برخی اعضای شورای اسلامی شهر بروجرد که برخی از آنها مطالبات شهروندان و کارکنان شهرداری بوده پاسخ دهد.

عدم پرداخت بدهی شهرداری بروجرد به بیمه تامین اجتماعی، کاهش محسوس درآمد شهرداری و افزایش هزینه های اداری شهرداری بروجرد، کاهش ضریب خدمات دهی به مردم و نبود زیرساختهای لازم از جمله پارکینگ عمومی و.. در بروجرد مواردی بوده که در سوالات اعضای شورای اسلامی شهر بروجرد به چشم می خورد.

شهردار بروجرد نیز با آماده کردن پاسخ های خود، عصر سه شنبه به صحن شورای اسلامی شهر بروجرد آمد و به برخی مطالبات و سوالات اعضای شورای اسلامی این شهر پاسخ داد.

الهیار گودرزی در خصوص بدهی شهرداری به اداره بیمه تامین اجتماعی گفت: ۷۰ درصد این بدهی میلیاردی جریمه بوده که باید توسط شهرداری و اعضای شورای شهر برای بخشودگی بدهی اقدام می شده است.

وی افزود: ۱۲شهر کشور همین مشکل را داشته که با مساعدت استانداری این جریمه ها بخشوده شده و هم اکنون شهرداری بروجرد به دنبال راهکاری برای حل این بحران است.

گودرزی همچنین در خصوص کاهش درآمد شهرداری این ادعا را رد کرد و افزود: در شش ماه نخست سال ۹۱ نسبت به سال ۹۰ در آمد شهرداری ۷۰۰میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

پس از اتمام پاسخ های شهردار بروجرد اعضای شورای اسلامی این شهر از پاسخ های داده شده قانع نشدند و طبق قانون پس از پایان صحبت های موافقان و مخالفان، اعضای شورای شهر برای استیضاح شهردار رای گیری کردند که استیضاح شهردار بروجرد با ۹ رای تایید شد.

بنابر این گزارش پس از رأی آوردن استیضاح شهردار بروجرد در رای گیری صورت گرفته در میان اعضای شورای اسلامی این شهر غلام عباس یاراحمدی به عنوان سرپرست جدید شهرداری بروجرد انتخاب شد/مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=41380

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر