5

جریان انحرافی بی‌ریشه و بدون پایگاه اجتماعی است

  • کد خبر : 414
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۰:۵۶

سردار محمدرضا نقدی در حاشیه نشست با فعالان فرهنگی استان لرستان در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد در خصوص جریان انحرافی گفت: جریان انحرافی بی‌ریشه و بدون پایگاه اجتماعی است، از این رو جریانی نیست که بسیج برای مقابله با آن برنامه‌ریزی داشته باشد. وی افزود: عده‌ای فکر می‌کنند با این کارها می‌توانند به نظام ضربه […]

سردار محمدرضا نقدی در حاشیه نشست با فعالان فرهنگی استان لرستان در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد در خصوص جریان انحرافی گفت: جریان انحرافی بی‌ریشه و بدون پایگاه اجتماعی است، از این رو جریانی نیست که بسیج برای مقابله با آن برنامه‌ریزی داشته باشد.
وی افزود: عده‌ای فکر می‌کنند با این کارها می‌توانند به نظام ضربه بزنند این در حالی است که نظام به این موضوعات پوچ و بی‌ارزش اهمیت نمی‌دهد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برنامه‌های بسیج در زمینه تقویت بازار صادرات‎محور گفت: با کمک بسیج اصناف، برنامه‌هایی در زمینه آموزش بازرگانان و تجار برای تقویت بازارهای صادرات‎محور برگزار می‌کنیم.
سردار نقدی اظهار داشت: سازمان بسیج برای فرهنگ‌سازی مصرف کالاهای داخلی برنامه‌ریزی کرده است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: در حال حاضر بازار داخلی از کالاهای وارداتی اشباع شده که اگر جلوی این واردات بی‏رویه را بگیریم، کمک بزرگی به اشتغال کشور می‌شود، به نحوی که اگر از هر یک میلیارد دلار واردات به کشور جلوگیری شود، نزدیک به ۲۰۰ هزار شغل ایجاد می‌شود.
سردار نقدی به برنامه‌های این سازمان در زمینه اشتغال‌زایی جوانان اشاره کرد و اظهار داشت: چگونگی شکل دادن به واحدهای تخصصی کار، آموزش نحوه ایجاد شرکت‌های تعاونی، چگونگی جذب منابع مالی، مهارت آموزی و ارائه برنامه‌هایی برای کمک به آموزش فنی و حرفه‌ای در مناطق روستایی و عشایری از جمله این برنامه‌ها است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=414

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر