3

زلاتان کرانچار :مطمئنم که ما می‌توانیم در عربستان گل بزنیم

  • کد خبر : 41478
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۷

ما می‌توانیم تا زمان بازی برگشت بازیکنان آسیب دیده خود را برای بازی مقابل الاهلی آماده کنیم.

افق(ofoghnews.ir): سرمربی تیم فوتبال سپاهان به موفقیت تیمش در دیدار برگشت مرحله‌ی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی اطمینان دارد.

زلاتان کرانچار سرمربی تیم سپاهان پس از کسب تساوی بدون گل تیمش برابر تیم الاهلی عربستان گفت: امروز یک بازی خوب از دو طرف شاهد بودیم، ما می‌دانستیم که بازی خیلی سختی خواهیم داشت. الاهلی می‌خواست با کسب امتیاز صعود خود را به مرحله بعدی آسان کند. آنها می‌خواستند با مسایل تاکتیکی خود ما را سورپرایز کنند، البته این نتیجه‌ مثبت برای ماست. آن تیمی که از این لحظه زیر فشار بیشتر است الاهلی است. ما می‌توانیم تا زمان بازی برگشت بازیکنان آسیب دیده خود را برای بازی مقابل الاهلی آماده کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که از تعویضش راضی است یا خیر و آیا این که از کسب نتیجه‌ تساوی توسط تیم میزبان احساس رضایت دارد؟ اظهار کرد: ما از این لحاظ از کسب تساوی خوشحالیم که می‌دانیم می‌توانیم تیم الاهلی را در عربستان تحت فشار قرار دهیم. آنها قطعا در زمین خود زیر فشار تماشاگران خود قرار خواهند داشت. من با توجه به تجربه زیادی که در دوران مربیگریی و بازیگری دارم، مطمئنم که ما می‌توانیم در عربستان به آنها گل بزنیم. موقعیت‌های ما خصوصا از کناره‌ها باعث ایجاد فشار زیادی بر آنها خواهد شد.

سرمربی تیم سپاهان در مورد تعویض‌ها نیز خاطر نشان کرد: با توجه به این که ما بازی پرسپولیس را در پیش داشتیم، مجبور بودیم بازیکنان خو د را نگه داریم . امید ابراهیمی، بازیکن تعویضی ما در اواسط نیمه خود به کادر فنی گفت که کمی مصدومیت دارد . وظیفه ما حفظ بازیکنان است و ما باید از سلامت بازیکنان خود مطمئن شویم. بازیکنان تعویضی ما نظیر احمد جمشیدیان شادابی خاصی به بازی دادند. من به شما قول می‌دهم و امضا می‌کنم که ما در عربستان گل می‌زنیم و این نوید را به هواداران می‌دهم که ما در عربستان صعود خواهیم کرد.

کرانچار در مورد بازی عادل کلاه کج نیز اظهار کرد: انتظار ما این بود که کلاه کج در کارهای هجومی شرکت بیشتری داشته باشد. انتظار ما این است که بازی به بازی، عادل کلاه کج در تیم وضعیت بهتری پیدا کند.

به گزارش ایسنا، تیم‌های سپاهان و الاهلی عربستان در دیدار رفت از مرحله‌ی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در اصفهان، به تساوی بدون گل رضایت دادند. دیدار برگشت یازدهم مهرماه برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=41478

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر