2

در جنگ چریکی باید نقاط ضعف و حساس دشمن را شناسایی را وارد کنیم

  • کد خبر : 41579
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۱ - ۹:۴۲

دانشجویان نباید بگذارند در دانشگاه‌های کشور سرفصل‌های دمکراسی تدریس شود، چرا که این موضوع دروغی بیش نیست.

وی تنها راه پیروزی در جنگ نرم را نیز شیوه جنگ چریکی و پارتیزانی معرفی کرد. پناهیان گفت: در جنگ چریکی باید نقاط ضعف و حساس دشمن را شناسایی و ضربات بسیار سنگینی را وارد کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان معتقد است که دانشجویان نباید بگذارند در دانشگاه‌های کشور سرفصل‌های دمکراسی تدریس شود، چرا که این موضوع دروغی بیش نیست.
به گزارش ایسنا جانشین قرارگاه عمار در نشست هم اندیشی مسئولان و اعضای فعال سازمان دانشجویان جهان اسلام که در سالن اجتماعات جهاد دانشگاهی مشهد برگزار شد، با اشاره به ظهور جنبش ۹۹ درصدی وال استریت علیه ۱ درصد سرمایه دار حاکم در آمریکا، دموکراسی در غرب را دروغی بیش ندانست و اظهار کرد: امروز به جهانیان ثابت شد که ۱ درصد سرمایه دار بر ۹۹ درصد مردم در غرب حکومتی می‌کنند.
وی با بیان این که دانشجویان اجازه ندهند سرفصل‌های دموکراسی در دانشگاه‌ها تدریس شود، خواستار توجه بیش از پیش دانشجویان به مسائل و اتفاقات مهم بین‌المللی شد.
پناهیان شیوه منظم و عملیات چریکی و پارتیزانی را دو شیوه مبارزاتی در جنگ‌ها دانست و گفت: ملت ایران اسلامی در دفاع مقدس با دو شیوه جنگیدن منظم و چریکی آشنا شده‌اند. در دفاع مقدس جنگ منظم با ارتش کلاسیک توسط عراق و جنگ پارتیزانی و نامنظم توسط ایرانی‌ها صورت می‌گرفت.
پایه گذار جنگ نامنظم شهید چمران بود، که توانست با اجرای این شیوه ضربات بسیار سختی بر پیکره رژیم صدام وارد کند، البته بعد از مدتی ستاد جنگ نامنظم به نیروی مردمی بسیج تغییر نام داد.
وی تنها راه پیروزی در جنگ نرم را نیز شیوه جنگ چریکی و پارتیزانی معرفی کرد. پناهیان گفت: در جنگ چریکی باید نقاط ضعف و حساس دشمن را شناسایی و ضربات بسیار سنگینی را وارد کنیم.
وی همچنین پیروزی حزب الله لبنان را مقابل رژیم جعلی و اشغالگر قدس را نمونه بسیار کامل از موفقیت عملیات چریکی دانست که می‌توان با الگوبرداری در جنگ نرم موفق شد.پناهیان در ادامه تاکید کرد: باید نقاط مهم و دارای اولویت دشمن در نبرد نرم مشخص شده و با یک قدرت بسیار بالایی منهدم شود.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=41579

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر