2

دفاع مقدس،جهاد بی نظیر ملت ایران در راه خدا بود

  • کد خبر : 41586
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۹

در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام به سلاح ایمان مجهز شدند و توانستند باخلاقیت ،ابتکار و خردمندی در طرح ریزی عملیات های جنگی ،دشمنان را شکست دهند.

افق(ofoghnews.ir): دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا با گرامیداشت حماسه های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحملی گفت: دفاع مقدس،جهاد بی نظیر ملت ایران در راه خدا بود.

سردارسرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی جمعه شب در آیین گشایش نمایشگاه رزمی فرهنگی سپاه کرج افزود: دفاع ملت مسلمان ایران علاوه بر صیانت از میهن اسلامی، یک دفاع مکتبی و اعتقادی بود.

وی بیان داشت: این جنگ با حضور گسترده مردم در جبهه ها با فرماندهی امام خمینی (ره)به عنوان رهبر و مرجع دینی به پیروزی انجامید و دشمنان به هیچ یک از اهداف شوم خود دست نیافتند.

رحیم صفوی گفت:در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام به سلاح ایمان مجهز شدند و توانستند باخلاقیت ،ابتکار و خردمندی در طرح ریزی عملیات های جنگی ،دشمنان را شکست دهند.

دستیار و مشاورعالی فرماندهی کل قوا افزود: حضور قشرهای مختلف مردم غیور ایران اسلامی در جبهه های جنگ،این دفاع را به مردمی ترین دفاع در مقابل استکبار جهانی ودست نشاندگان آن تبدیل کرد.

در نمایشگاه رزمی فرهنگی سپاه کرج که به مناسبت هفته دفاع مقدس دایر شد بخشی از دستاوردهای سازمان جهاد خودکفایی نیروهای مسلح به نمایش گذاشته شده است.

درحاشیه این نمایشگاه علاوه بر غرفه های نقاشی و تیراندازی مجازی ، ماکت های عملیاتهای پیروزمندانه دفاع مقدس به نمایش گذاشته شده است.

ایرنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=41586

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر